15 måneder og hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Rsa

Du er ikke alene, har også en frk. Hysteria herhjemme... Også på 15 måneder!

Vi gør det, når vi kan se, at det er et mildere raseri anfald, at vi selvfølgelkg anerkender hendes frustration over hvad end det måtte være, hun gerne vil, som ikke kan lade sig gøre/er for farligt mm.! At vi lader hende rase ud og så stopper hun som regel selv idet det ikke giver pote herhjemme er det klart at se, at det dels er frustration over, ikke at kunne udtrykke alle behov og ønsker, samt en stor del grænsesøgning...

Jeg tænker, at det vigtigste i denne fase, er at man formår at rumme deres vilje, selvom det er hårdt! 

Min datter har et voldsomt temperament - slår, skriger og kaster sig bagover. Ligger på gulvet og vrider sig af raseri... Så forstår dig udemærket.

en god portion tålmodighed og mantraet i baghovedet: det er bare en fase, det går over igen.... Er pt. Det jeg overlever på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Puuuuh vi har den samme periode nu, og Isabella er 17 mrd  Nøøøj hvor kan hun blive tosset.... Hun begyndte at slå fra sig for et par uger siden, men det er ikke så slemt mere efter hun er ved at forstå, at det vil vi ikke have. Hendes far fik en flad en dag (med god styrke på) 

Amanda niver i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.