Jeg synes også det er rigtig mærkeligt at slippe tøjlerne og lade en anden overtage på arbejdet. Især fordi jeg så pludseligt røg på sygemelding indtil barsel, og derfor aldrig fik afsluttet ting ordentligt på jobbet. Min vikar er stadig ikke begyndt, for jeg skulle egentlig først på barsel om tre uger, så jeg mangler stadig at få organiseret nogle ting, der skal forklares og overgives til vikaren plus at jeg skal ind og rydde lidt personlige ting væk fra kontoret, så vikaren kan være der. Indtil nu har mine kolleger bare taget over, og mange opgaver har fået lov til at hænge i luften, så jeg går konstant med mere eller mindre dårlig samvittighed over at jeg ikke får samlet op på i hvert fald de vigtigste opgaver, samtidig med at jeg bare blive mindre og mindre motiveret for at svare på emails og uddelegere i og med at jeg jo snart har været hjemme længe, og føler mig mentalt ret distanceret fra jobbet.
Ellers tror jeg også bare lige det handler om at vænne sig til at en anden kan gøre tingene ligeså godt som en selv, og så bare nyde at have fri. Håber du får nogle dejlige uger på barsel før baby kommer
.
Anmeld