Barsel fra i morgen - underligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

NNL

Hej Piger

Så er det i morgen jeg har sidste arbejdsdag inden min barsel. Det er bare underligt at tænke på. Nu har jeg siddet i samme stilling i 3½ år, og jeg er rigtig glad for mit job. Men nu er der pludselig en anden der skal overtage i et år, samtidig med at der sker en del interne ændringer, mens jeg er væk.

Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til i morgen eftermiddag, når jeg kører hjem, og ved at jeg nu kan koncentrere mig 100% om at blive klar til baby

Men at der er en anden som laver MINE ting, sidder på MIN plads og roder i MINE papirer - det er bare sååååå mærkeligt Tror vi har valgt en god vikar, så jeg er sikker på at der er styr på det når jeg kommer tilbage. Men til den tid er jeg fremmed i mit eget job. Det er bare underligt at tænke på

I MORGEN KL 15.00 GÅR JEG PÅ BARSEL!!!!!

Mange knus fra Nadia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hej Piger

Så er det i morgen jeg har sidste arbejdsdag inden min barsel. Det er bare underligt at tænke på. Nu har jeg siddet i samme stilling i 3½ år, og jeg er rigtig glad for mit job. Men nu er der pludselig en anden der skal overtage i et år, samtidig med at der sker en del interne ændringer, mens jeg er væk.

Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til i morgen eftermiddag, når jeg kører hjem, og ved at jeg nu kan koncentrere mig 100% om at blive klar til baby

Men at der er en anden som laver MINE ting, sidder på MIN plads og roder i MINE papirer - det er bare sååååå mærkeligt Tror vi har valgt en god vikar, så jeg er sikker på at der er styr på det når jeg kommer tilbage. Men til den tid er jeg fremmed i mit eget job. Det er bare underligt at tænke på

Mange knus fra Nadia.

ihh hvor bliver det bare dejligt søde

Kan godt forså dine tanker, det er jo både så skønt og virkelig underligt at en anden skal lave dit arbejde

Anmeld

29. marts 2012

viben

Ih hvor kan jeg godt forstå det dig, det er jo så fantastisk og mærkeligt på samme tid....! Jeg går også selv officielt på barsel imorgen, og så sidder jeg samtidig og laver ansøgning til mit kandidatstudie... Så der kører mange tanker rundt lige pt....

Anmeld

29. marts 2012

NNL

Kruse90 skriver:

ihh hvor bliver det bare dejligt søde

Kan godt forså dine tanker, det er jo både så skønt og virkelig underligt at en anden skal lave dit arbejde

Ja det bliver så skønt. Tænk at jeg så med god samvittighed kan lave ingenting og bare koncentrere mig om den lille guldklump i maven

I starten skal jeg nok lige tvinge mig selv til at lægge tankerne om jobbet og hvordan vikaren klarer det fra mig

Anmeld

29. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Ja det bliver så skønt. Tænk at jeg så med god samvittighed kan lave ingenting og bare koncentrere mig om den lille guldklump i maven

I starten skal jeg nok lige tvinge mig selv til at lægge tankerne om jobbet og hvordan vikaren klarer det fra mig

Ja det bliver bare så dejligt for dig

hehe det er der ikke noget at sige til. Det er jo en stor omvæltning.
Hvad er det for et job du har??

Anmeld

29. marts 2012

NNL

viben skriver:

Ih hvor kan jeg godt forstå det dig, det er jo så fantastisk og mærkeligt på samme tid....! Jeg går også selv officielt på barsel imorgen, og så sidder jeg samtidig og laver ansøgning til mit kandidatstudie... Så der kører mange tanker rundt lige pt....

Årh ja, det kan jeg virkelig også godt forstå Men det er alligevel spændende....

man kan have mange modstridende tanker og følelser i sådan en situation

Anmeld

29. marts 2012

JH12

Barsel, Go Go Go  Det bliver alt for lækkert, så skal der bare hygges indtil Sigurd og Alma kommer til verden  ..

Et helt år, det er faktisk helt vildt at tænke på.. Men jeg tror det bliver en helt utrolig tid vi går i møde  . 

Anmeld

29. marts 2012

baby84

NNL skriver:

Hej Piger

Mange knus fra Nadia.

Det er så underligt, men tro mig det er dejligt. Nu har jeg gået hjemme i 3 uger og tiden flyver afsted. Alt det man troede man ville nå..host...har vist mest passet havestolen men det er nu også skønt.

Tillykke med det..det er en skøn tid v i går i møde

Anmeld

29. marts 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Ja det bliver bare så dejligt for dig

hehe det er der ikke noget at sige til. Det er jo en stor omvæltning.
Hvad er det for et job du har??

Jeg er marketing koordinator og styrer al markedsføring for vores firma i både Danmark og Norge. Så der er en del at give fra sig. Jeg laver meget grafisk arbejde, så på en måde føles det lidt personligt at give det videre til en anden

Anmeld

29. marts 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Barsel, Go Go Go  Det bliver alt for lækkert, så skal der bare hygges indtil Sigurd og Alma kommer til verden  ..

Et helt år, det er faktisk helt vildt at tænke på.. Men jeg tror det bliver en helt utrolig tid vi går i møde  . 

JUBIIII... Ja det bliver bare så fedt Jeg glæder mig til i morgen eftermiddag, hvad end det bliver underligt eller ej. Men det bliver pludselig meget virkeligt at vi er tæt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.