Godmorgen de damer 
Jeg har valgt anonymiteten i dag da jeg er meget i tvivl og også lidt flov over at smugteste og lade testen ligge uden at kigge lige liiidt for længe....
Jeg véd jo godt at den ikke må ligge mere end 5-10 min men glemte det igen da det jo er "alt for tidligt at teste" og så har jeg erfaring med at jeg IKKE kan lave falsk-positive heller ikke lang tid over tidsfristen på en test.
Nåh men sagen er at jeg så lige kiggede da jeg alligevel var på toilettet og der er sgu en svag streg på den lille test!! 
Jeg er lidt oppe at ringe og alligevel forsøger jeg at holde mig selv lidt i kort snor, for det er jo slet ikke sikkert, endnu....
Jeg kan jo godt nå at få menstruation i weekenden alligevel og derved opleve endnu en bio-kemisk eller miste senere, for det er jo desværre sket før et par gange...
Men vil jo så gerne det her; det ville være så fantastisk hvis vi kan nå at blive forældre i år, når nu det har holdt så hårdt indtil videre!!!
Vil ikke det store med det her... bare af med mine tanker her en meget tidlig morgen hvor der ikke rigtigt er andre at tale med 
Anmeld