Brunt udflåd og mens smerter.. Er det ved at være nu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Kamulla

vågnede om morgenen med muren i maven... tænkte ikke over det... 2 timer efter stod jeg i mit livs ve storm og han kom til verdenen 3 timer efter

syntes det lyder til kroppen er igang... måske begynder de rigtige veer senere eller imorgen... du skal ihvertfald have held og lykke med forstående fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

M (:

God arbejdslyst

Anmeld

28. marts 2012

Zeus

Ej hvor spændende!!!

Lyder for mig helt sikkert som om, at fødslen er liiiige på trapperne..

Anmeld

28. marts 2012

Trolde_mor

Ih hvor er det bare spændende Ingen tvivl om at det er fødslen der er under optakt

Tænk at du snart har din Maja-pige i armene

Er mens.smerterne taget til?

Anmeld

28. marts 2012

Sujan

Trolde_mor skriver:

Ih hvor er det bare spændende Ingen tvivl om at det er fødslen der er under optakt

Tænk at du snart har din Maja-pige i armene

Er mens.smerterne taget til?

Ja det er taget til...

Og har haft to veer (tror jeg) i hvert fald noget af det mest smertefulde jeg har oplevet. Men ca. 30 min mellemrum..

Anmeld

28. marts 2012

Trolde_mor

Sujan skriver:

Ja det er taget til...

Og har haft to veer (tror jeg) i hvert fald noget af det mest smertefulde jeg har oplevet. Men ca. 30 min mellemrum..

Ihhh jubler Hvor er det bare spændende

Har du nogen ved dig, til at køre dig til Næstved hvis det nu pludseligt går stærkt?

Anmeld

28. marts 2012

Sujan

Trolde_mor skriver:

Ihhh jubler Hvor er det bare spændende

Har du nogen ved dig, til at køre dig til Næstved hvis det nu pludseligt går stærkt?

Ja faren er lige kommet.. og er rigtig rart.. så nu prøver vi at se om man kan få lidt ro inden det går rigtig løs.

Anmeld

28. marts 2012

Trolde_mor

Sujan skriver:

Ja faren er lige kommet.. og er rigtig rart.. så nu prøver vi at se om man kan få lidt ro inden det går rigtig løs.

Super

Ja, det ville jo være super, hvis du kunne sove lidt, eller få hvilet / stee tv. Så kroppen lige får sig et hvil, inden den for alvor skal på arbejde.

Jeg vil hoppe til ro. Rigtig meget held og lykke med fødslen af jeres lille pige. for at alt går lige som det skal, og at du får en rigtig god fødsel

Håber at kunne læse at du har født i morgen på baby.dk (eller en af de nærmeste dage, så du jo nok ikke lige smutter på baby.dk med det samme hehe

God arbejdslyst

Anmeld

29. marts 2012

Putomanen

Ej, det lyder bare spændende.

Jeg håber, du får en rigtig god fødsel, og snart har din lille pige hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.