Brunt udflåd og mens smerter.. Er det ved at være nu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.369 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Sujan

Ja lige endnu et indlæg fra mig.. Undskylder på forhånd. Men man tænker bare så meget på fødsel og alle symptomer på at det er ved at gå i gang.

Men altså siden kl. 18 har jeg haft meget brun udflåd. Har jeg ikke haft før overhovedet. Plejer at være klart eller hvidt... Deruder har jeg fået noget der minder om mens smerter, bare meget værre. Hvad sker der?????

Har ikke haft det sådan før. Samtidig synes jeg heller ikke at der er nogle former for veer jeg kan tage tid på eller noget.

Skal jeg være bekymret for om det brune udflåd er blod?

Ih er så spændt på om det er optakt til noget eller hvad.... Hjælp tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Valle81

Jamen kæreste:0)

Du har tegnbødning og veer:9)

God fødsel:0)

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Sujan skriver:

Ja lige endnu et indlæg fra mig.. Undskylder på forhånd. Men man tænker bare så meget på fødsel og alle symptomer på at det er ved at gå i gang.

Men altså siden kl. 18 har jeg haft meget brun udflåd. Har jeg ikke haft før overhovedet. Plejer at være klart eller hvidt... Deruder har jeg fået noget der minder om mens smerter, bare meget værre. Hvad sker der?????

Har ikke haft det sådan før. Samtidig synes jeg heller ikke at der er nogle former for veer jeg kan tage tid på eller noget.

Synes det lyder som optakt til noget 

Anmeld

28. marts 2012

Sujan

Valle81 skriver:

Jamen kæreste:0)

Du har tegnbødning og veer:9)

God fødsel:0)

Er det rigtig

Hvor er det spændende... Så må jeg bare vente med tålmodighed til jeg kan tage tid på de veer...

tænkte godt det kunne være tegningsblødning. Men ligner ikke helt blod..

håber der sker noget i nat:-)

Anmeld

28. marts 2012

Sujan

Malou&Anders skriver:

Håber jeg virkelig... er da nervøs for fødslen. men er samtidig også så spændt.. måske jeg snart har min lille pige i armene.

Anmeld

28. marts 2012

Sujan

Malou&Anders skriver:

Håber jeg virkelig... er da nervøs for fødslen. men er samtidig også så spændt.. måske jeg snart har min lille pige i armene.

Anmeld

28. marts 2012

Valle81

Sujan skriver:

Er det rigtig

Hvor er det spændende... Så må jeg bare vente med tålmodighed til jeg kan tage tid på de veer...

tænkte godt det kunne være tegningsblødning. Men ligner ikke helt blod..

håber der sker noget i nat:-)

Jeg krydre for at du snart har din lille baby i armene:0) det kan gå stærkt:0)

Alle mine fødsler er startet med menssmerter som er taget til:0) har ikke blødt inden, men det er meget normalt. Det kan været ret slimet og vandet....

Hvor er det spændende:0)

Anmeld

28. marts 2012

morbibi

Sujan skriver:

Håber du går i fødsel

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Sujan skriver:

Tror os jeg ville være nervøs og spændt på fødselen den dag jeg en gang skal føde.. 

Men krydser da alt hvad der kan krydses for at hun kommer snart og held og lykke med fødselen glæder mig til update  

Anmeld

28. marts 2012

Gaia

Pøj pøj lyder som tidlig fase af fødslen er igang. du behøver ikke have frisk blod som tegnblødning. Nogle gange er udflådet bare brunligt. Så helt sikkert tegnblødning du har wii  Puster vestøv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.