hvorfor skal det være så svært???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

projekt-ønskebarn

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

celkt

Kay skriver:

mig sy!?!?!? efter de meget mislykkedes sofapuder der syr jeg aldrig mere og da slet ikke en brudekjole

har du så ikke en i familien elelr en veninde, der kunne hjælpe..?? Sådan en i romersk stil, der er skåret højt oppe over brysterne med masser af løst, let stof forneden, med stropper, er ret nem at sy...

Anmeld

29. marts 2012

Maja88

Kay skriver:

syntes bare deres er mest mørke i farverne og ja... er ik helt vilde med dem

oki for i Herning er der en super flot lilla farve....

Anmeld

29. marts 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Se den her  http://www.hm.com/dk/product/97157?article=97157-C

Den skal jeg ind og ha i morgen 

den er godtnok flot... men for kort til brudekjole men den overvejer jeg da os at skulle ha... skal alligevel i nærheden af hogm i morgen... hihi

Anmeld

29. marts 2012

Kay

celkt skriver:

har du så ikke en i familien elelr en veninde, der kunne hjælpe..?? Sådan en i romersk stil, der er skåret højt oppe over brysterne med masser af løst, let stof forneden, med stropper, er ret nem at sy...

har min svigermor men hun har utrolig meget at se til i øjeblikket med min svigerfar... ellers er der ingen

Anmeld

29. marts 2012

morethanperfect

Kay skriver:

den er godtnok flot... men for kort til brudekjole men den overvejer jeg da os at skulle ha... skal alligevel i nærheden af hogm i morgen... hihi

Nåå det skal skal være brudekjole

Det står der da ingen steder  

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Maja88 skriver:

oki for i Herning er der en super flot lilla farve....

oki... på nettet sys jeg ik der er noget... men det kommer jo nok nermere på sommeren er bare ik så god til at vente...

Anmeld

29. marts 2012

celkt

Kay skriver:

har min svigermor men hun har utrolig meget at se til i øjeblikket med min svigerfar... ellers er der ingen

der skulle have stået under bryster, ... hehe

jaja, så er det jo ikke nemt. Jeg syr godt nok, men er nok ikke erfaren nok til at kaste mig ud i et sådan projekt endnu...

Anmeld

29. marts 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Nåå det skal skal være brudekjole

Det står der da ingen steder  

måtte lige tilbage og tjekke.. og jo det står der

Anmeld

29. marts 2012

Kay

celkt skriver:

der skulle have stået under bryster, ... hehe

jaja, så er det jo ikke nemt. Jeg syr godt nok, men er nok ikke erfaren nok til at kaste mig ud i et sådan projekt endnu...

jeg skal nok finde en men ja... den stil er jo skøn... og er nok mest til noget der er "samlet" under brystet på den ene eller anden måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.