hvorfor skal det være så svært???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Kay

kiwilouise skriver:

nej det regnede jeg heller ikke med  

den ligger bare og fylder så tænkte at der var måske en chance at jeg kunne komme af med den

HIHI ja det kan jeg godt forstå...  hvor i landet bor du og hvad er størelsen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

kiwilouise

Kay skriver:

HIHI ja det kan jeg godt forstå...  hvor i landet bor du og hvad er størelsen??

jeg bor på falster og alt mit ventetøj er strL/xl  

Anmeld

28. marts 2012

Kay

TR skriver:

Arg der må komme noget mere

ja... nok også bare mine hormoner der går lidt i selvsving da jeg fandt ud af at den jeg har gået og tænkt mig... kun fås i Small og Medium...

Anmeld

28. marts 2012

Kay

kiwilouise skriver:

jeg bor på falster og alt mit ventetøj er strL/xl  

har du andet ventetøj du sælger??

Anmeld

28. marts 2012

kiwilouise

Kay skriver:

har du andet ventetøj du sælger??

det er alt hvad jeg har  også har jeg et par grå jogginbukser fra h&m mama som jeg ikke lige kunne finde. der er et ekstra stykke stof på til at holde på maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. marts 2012

Kay

kiwilouise skriver:

det er alt hvad jeg har  også har jeg et par grå jogginbukser fra h&m mama som jeg ikke lige kunne finde. der er et ekstra stykke stof på til at holde på maven

tak vil lige tænke over det for har ikke helt styr på hvad jeg mangler lige nu.... eller kommer til at mangle... det er vist mest jorte bukser jeg kommer til at mangle...

Anmeld

28. marts 2012

kiwilouise

Kay skriver:

tak vil lige tænke over det for har ikke helt styr på hvad jeg mangler lige nu.... eller kommer til at mangle... det er vist mest jorte bukser jeg kommer til at mangle...

så vil jeg foreslå dig og gå i h&m og købe leggins. har tonsvis af dem og det var bare det bedste når man render rundt med kæmpedunk og 40 grader udenfor. og så kan de jo også bruges når man har født

Anmeld

28. marts 2012

Kay

kiwilouise skriver:

så vil jeg foreslå dig og gå i h&m og købe leggins. har tonsvis af dem og det var bare det bedste når man render rundt med kæmpedunk og 40 grader udenfor. og så kan de jo også bruges når man har født

har købt nogle stykker... men føler bare at jeg ser dum ud i t-shirts og leggins...  men har en masse laaaange strop t-shirts med plads til maven... hvor jeg kan ha leggins på til og selvfølgelig kjoler...

Anmeld

28. marts 2012

AnonymMor

Hejsa

Hmm fandt lige denne her i HM og tænkte jeg ville lægge den ind til dig, hvis det nu var noget du kunne bruge

http://www.hm.com/dk/product/97157?article=97157-C

Held og lykke med at finde en flot kjole

Anmeld

28. marts 2012

bybaby

hej ved godt det er BIB fra hm men der er plads til maven og den er da osse sød

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.