Hvad sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

AnnaK89

norenberg skriver:

det gjorde på ingen måde ondt på mig men havde bare mange pluk veer og de stoppede ikke selvom jeg holdte mig i ro....

Okay 

Bliver egentlig lidt nervøs nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Okay 

syntes helt klart du skulle ringe... bare for at være sikker

Anmeld

28. marts 2012

norenberg

AnnaKJ skriver:

Okay 

Hvis jeg var dig ville jeg lige give fødegangen et kald så de lige kunne se på dig....

Anmeld

28. marts 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Hej Anna,

jeg synes bestemt også du lige skal ringe til FG. - hellere en gang for meget end en gang for lidt...

KRAM Line

Anmeld

28. marts 2012

Månelys

AnnaKJ skriver:

Det er netop det jeg er bange for - synes man høre så tit at personalet har været vildt sure eller irriteret over at man ringer/kommer ind, hvor intet har været galt 

Så fat dog røret og ring, for pokker! Det er ikke for at være ufølsom, men hvad vil du egentlig helst? RIsikere at være til besvær, eller potentielt få et alt for tidligt født barn med de konsekvenser, som det medfører?

Ikke at det nødvendigvis vil ske, men det kan bare gøre mig så ked af det, at folk er bange for at ringe. Min gode veninde endte med at føde alt for tidligt, fordi hun ikke tog de plukveer alvorligt, og hun ikke turde ringe til FG! IKKE fordi jeg vil male fanden på væggen, men fordi det ikke er for sjov man siger hellere end gang for meget end en gang for lidt.

De må ikke være regelmæssige og helst heller ikke bide. Så ring nu, ellers skal jeg personlig komme efter dig og sparke dig så hårdt bagi, at du ikke kan huske dit efternavn (kærligt ment)

Anmeld

28. marts 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Har haft nogle plukveer siden ved 14 tiden - de spænder og ind imellem bider de. 

Valgte at lægge mig i seng og slappe af, men synes ikke det stilner af. 

Orkede ikke at lave mad idag, så vi valgte at spise på Jensens, nemt og hurtigt, men synes jeg begyndte at få mens. agtige smerter foran og en rigtig trælst spændende fornemmelse i lænden, mens vi sad dernede.

Det er der ikke konstant (bortset fra at jeg efterhånden er ret øm), men synes nogle gange det er værre end andre.

Jeg er idag 26+5 og ved at det er helt normalt med plukveer, men er dette for meget?

De er ikke regelmæssige, men de har været der mere eller mindre siden kl 14 og de spænder noget.

Vil ikke være pyllet 

Håber du har fået ringet.. Jeg ville heller ikke være til besvær da jeg gravid og stod i noget der mindede om det men blev midt afstemt af en kollega og det viste sig at min livmodrhals var blevet kortere og der sev fostervand, det endte med 14 dage på langs :-(

Anmeld

28. marts 2012

Lise

Månelys skriver:

Så fat dog røret og ring, for pokker! Det er ikke for at være ufølsom, men hvad vil du egentlig helst? RIsikere at være til besvær, eller potentielt få et alt for tidligt født barn med de konsekvenser, som det medfører?

Ikke at det nødvendigvis vil ske, men det kan bare gøre mig så ked af det, at folk er bange for at ringe. Min gode veninde endte med at føde alt for tidligt, fordi hun ikke tog de plukveer alvorligt, og hun ikke turde ringe til FG! IKKE fordi jeg vil male fanden på væggen, men fordi det ikke er for sjov man siger hellere end gang for meget end en gang for lidt.

De må ikke være regelmæssige og helst heller ikke bide. Så ring nu, ellers skal jeg personlig komme efter dig og sparke dig så hårdt bagi, at du ikke kan huske dit efternavn (kærligt ment)

Anmeld

28. marts 2012

Lise

AnnaKJ skriver:

Det er netop det jeg er bange for - synes man høre så tit at personalet har været vildt sure eller irriteret over at man ringer/kommer ind, hvor intet har været galt 

Det er jo deres job

Jeg har aldrig mødt en sur jordemoder. Tværtimod så tænker jeg at det må være det mest rummelige folkefærd!

Håber at grunden til at du ikke lige får svaret nu, er at du har ringet og er kørt afsted for at blive tjekket. Og skulle du så møde nogen der var sure på dine vej, så skid på dem! Det er DIN baby det drejer sig om! Basta!

Anmeld

28. marts 2012

Kamulla

du skal bare ringe til fødegangen.. plukveer må som hovedregl ikke gøre ondt eller så hyppige som du beskriver.. du kan have en urinvejs infektion der giver dig det.. i aller værste tilfælde være ved at gå i fødsel

Anmeld

28. marts 2012

Orkide86

Skynd dig at ringe til fødegangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.