Hvad sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.117 visninger
42 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

AnnaK89

Har haft nogle plukveer siden ved 14 tiden - de spænder og ind imellem bider de. 

Valgte at lægge mig i seng og slappe af, men synes ikke det stilner af. 

Orkede ikke at lave mad idag, så vi valgte at spise på Jensens, nemt og hurtigt, men synes jeg begyndte at få mens. agtige smerter foran og en rigtig trælst spændende fornemmelse i lænden, mens vi sad dernede.

Det er der ikke konstant (bortset fra at jeg efterhånden er ret øm), men synes nogle gange det er værre end andre.

Jeg er idag 26+5 og ved at det er helt normalt med plukveer, men er dette for meget?

De er ikke regelmæssige, men de har været der mere eller mindre siden kl 14 og de spænder noget.

Vil ikke være pyllet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

AnnaK89

Op,

Anmeld

28. marts 2012

Ploffer

AnnaKJ skriver:

Har haft nogle plukveer siden ved 14 tiden - de spænder og ind imellem bider de. 

Valgte at lægge mig i seng og slappe af, men synes ikke det stilner af. 

Orkede ikke at lave mad idag, så vi valgte at spise på Jensens, nemt og hurtigt, men synes jeg begyndte at få mens. agtige smerter foran og en rigtig trælst spændende fornemmelse i lænden, mens vi sad dernede.

Det er der ikke konstant (bortset fra at jeg efterhånden er ret øm), men synes nogle gange det er værre end andre.

Jeg er idag 26+5 og ved at det er helt normalt med plukveer, men er dette for meget?

De er ikke regelmæssige, men de har været der mere eller mindre siden kl 14 og de spænder noget.

Vil ikke være pyllet 

Jeg synes du skal prøve at give fødegangen et kald... så kan de vurdere om du evt. lige skal ind til et tjek

Anmeld

28. marts 2012

AnnaK89

Ploffer skriver:

Jeg synes du skal prøve at give fødegangen et kald... så kan de vurdere om du evt. lige skal ind til et tjek

Overvejer det også - men vil bare ikke komme derop for ingenting 

Anmeld

28. marts 2012

Lise

Jeg havde ringe til fg - bare for en sikkerheds skyld.

Under mine graviditeter tog jeg også flere gange afsted, hvor der intet var galt. Men jeg blev tjekket, og gik glad og rolig derfra. Og personalet tog altid godt imod mig.

Hellere en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

28. marts 2012

Ploffer

AnnaKJ skriver:

Overvejer det også - men vil bare ikke komme derop for ingenting 

Det kan jeg godt forstå, men hellere komme derop for ingenting end at du ikke reagerer og der så er risiko for evt. for tidlig fødsel....Ikke for at male fanden på væggen eller gøre dig bange Men hellere blive tjekket en gang for meget

Anmeld

28. marts 2012

AnnaK89

Lise skriver:

Jeg havde ringe til fg - bare for en sikkerheds skyld.

Under mine graviditeter tog jeg også flere gange afsted, hvor der intet var galt. Men jeg blev tjekket, og gik glad og rolig derfra. Og personalet tog altid godt imod mig.

Hellere en gang for meget end en gang for lidt

Det er netop det jeg er bange for - synes man høre så tit at personalet har været vildt sure eller irriteret over at man ringer/kommer ind, hvor intet har været galt 

Anmeld

28. marts 2012

norenberg

sådan var mine symptomer dagene op til hvor jeg fødte min søn alt for tidlig så hellere ringe en gang for meget end en for lidt....

Anmeld

28. marts 2012

AnnaK89

sådan var mine symptomer dagene op til hvor jeg fødte min søn alt for tidlig så hellere ringe en gang for meget end en for lidt....

Gjorde dit ondt eller spændte det bare?

For lige nu spænder det bare meget i lænden og foran og så lidt nede i mine ben - sådan en rigtig træls fornemmelse 

Anmeld

28. marts 2012

norenberg

AnnaKJ skriver:

Gjorde dit ondt eller spændte det bare?

For lige nu spænder det bare meget i lænden og foran og så lidt nede i mine ben - sådan en rigtig træls fornemmelse 

det gjorde på ingen måde ondt på mig men havde bare mange pluk veer og de stoppede ikke selvom jeg holdte mig i ro....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.