Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælges Disel trøje str M = 200Galla kjole str M = 300Kjole str S = 200Kjole str Xs = 200Alt er helt nyt aldrig brugt..!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wow den forsvandt hurtig,. priserne er ikke faste,. kan pruttes ned.
onlyme skriver: Sælges Disel trøje str M = 200Galla kjole str M = 300Kjole str S = 200Kjole str Xs = 200Alt er helt nyt aldrig brugt..!
Kjolen på billede 3 er det en stor eller lille small hvor hvor på benet/låret stopper den ca.? Er 169 høj
4xGreve skriver: Kjolen på billede 3 er det en stor eller lille small hvor hvor på benet/låret stopper den ca.? Er 169 høj
stor small,.den går mig til lige over knæ'skalderne men jeg er også 171 så vil nok gå dig til lige under :-)
onlyme skriver: stor small,.den går mig til lige over knæ'skalderne men jeg er også 171 så vil nok gå dig til lige under :-)
Undskyld mit spørgsmål men nu har jeg meget små bryster vil dette være et problem i den?
4xGreve skriver: Undskyld mit spørgsmål men nu har jeg meget små bryster vil dette være et problem i den?
nu ved jeg ikke hvad meget små bryster er Bruger B skål og den passer
onlyme skriver: nu ved jeg ikke hvad meget små bryster er Bruger B skål og den passer
Okay.. Da økonomien er stram vil jeg byde 150 inkl. Porto, ved det ligger under det du har bedt om men det er lige pt. Det jeg har råd til?
4xGreve skriver: Okay.. Da økonomien er stram vil jeg byde 150 inkl. Porto, ved det ligger under det du har bedt om men det er lige pt. Det jeg har råd til?
Vi kan sige 165kr inkl porto,.
onlyme skriver: Vi kan sige 165kr inkl porto,.
Top...
4xGreve skriver: Top...
Super Jeg har sendt pb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128