Mens hos ammende kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Nemesis

Med jonas gik der præcis 28 dage fra fødslen (blødte i 5 dage)

Med sara gik der 6 uger.

fuldammede skam dem begge.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

dorthemus

PT skriver:

Hvor sjovt at det var præcis samme længde garaviditet som mens pause, og dejligt for dig, at der gik så lang tid

Jep Savnede det bestemt heller ikke

Anmeld

28. marts 2012

Zafir

PT skriver:

Øv altså

Efter jeg fik min datter, kom den også efter 5-6 uger, men der ammede jeg ikke, så jeg havde forventet en længere pause denne gang

Jeg har ammet fuldt - begge mine piger. Ved min sene abort fik jeg mælk i brysterne, det gjrode jeg ikke ved min SA.
men altså - det er en skrøne, det med at amning udsætter mens

der har været mange tråde om det i tidens løb.

Anmeld

29. marts 2012

Nettemor

PT skriver:

Hvor skønt - det var sådan noget, jeg også havde håbet på.

Ja det var fantastisk. Og blødte heller ikke mere en 2-3 uger efter fødslen. Men der er jo så den ulempe at du ved aldrig om det er nu den kommer..

Anmeld

29. marts 2012

KLN

PT skriver:

Jeg har lige været ude og tisse, og der kom der lidt blod ud.

Jeg fødte for knap seks uger siden og fuldtidsammer, så jeg tænker; kan det virkelig allerede være min mens, der kommer?

Jeg har ingen smerter haft eller andre menssymptomer, så jeg blev lidt overrasket - igen også fordi, jeg ammer.

Så mit spørgsmål til jer er, om der er nogen ammende, der har fået mens så tidligt?

(flere svar muligt hos dem, der har født og ammet flere børn)

Min datter er lidt over fem måneder og jeg har endnu ikke fået mens.

Anmeld

30. marts 2012

Ka+Ma=Be

Jeg har stemt blankt Jeg ammer min søn som er knap 7 måneder og har ikke haft mens. Men da jeg har fået opsat spiral i november måned sidste år, kan det jo have en indflydelse på hvonår mens kommer.

Anmeld

30. marts 2012

MariaJ

Jeg fik første mens fire uger efter fødslen, men så kom den først igen 9-10 måneder senere. Jeg fuldammede og var ikke gravid igen . Derefter blev den helt regelmæssig igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.