Mens hos ammende kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Rosengreen skriver:

Fuldammede i 6 mdr. og delvis til Mynte var 8 mdr. Fik mens præcis en måned efter sidste tår. Så 9 mdr 

Sikke en skøn, lang pause.

Det ville jeg også gerne have haft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

132319

PT skriver:

4 mdr er ligesom også mere "rimeligt" end 6 uger

Ja...

Første gang blødte jeg dog 4 uger efter fødslen, stoppede så i 2 uger og så kom det igen i et par uger. Så måske er det det samme du oplever?

Anmeld

28. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var jeg så heldig at der gik næsten 15 mdr. Dejligt! 

Ammede fuldt ud i 6 mdr, delttids ammede i ca 9 mdr og nat tår til thea var 11 mdr.

Siden det komme igen har det været fulstændig på kl slet på 29 dage. 

Nu er jeg gravid igen, og håber på at jeg er lige så heldig denne gang, men det er måske for meget forlangt! Vh stine

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Zafir skriver:

omkring 4 uger... min krop tror åbenbart at en graviditet bare er en menstruation... også da jeg aborterede.

Øv altså

Efter jeg fik min datter, kom den også efter 5-6 uger, men der ammede jeg ikke, så jeg havde forventet en længere pause denne gang

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
dorthemus skriver:

Jeg fik mens præcis 40 uger og fire dage efter fødslen...hvilket er lige så længe jeg var gravid...det synes jeg er lidt sjovt Jeg fuldammede i næsten et år.

Hvor sjovt at det var præcis samme længde garaviditet som mens pause, og dejligt for dig, at der gik så lang tid

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
132319 skriver:

Ja...

Første gang blødte jeg dog 4 uger efter fødslen, stoppede så i 2 uger og så kom det igen i et par uger. Så måske er det det samme du oplever?

Jeg blødte kun ca 14 dage efter fødslen og så med mindre, spontane blødninger i knap to uger, så det er gået ca 14 dage siden, det stoppede - men man kunne jo håbe, det blot var en lille blødning, og jeg får en pause bagefter

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
StineW79 skriver:

Her var jeg så heldig at der gik næsten 15 mdr. Dejligt! 

Ammede fuldt ud i 6 mdr, delttids ammede i ca 9 mdr og nat tår til thea var 11 mdr.

Siden det komme igen har det været fulstændig på kl slet på 29 dage. 

Nu er jeg gravid igen, og håber på at jeg er lige så heldig denne gang, men det er måske for meget forlangt! Vh stine

sikke en lang pause - der var du godt nok heldig.
Man kunne jo håbe for dig, at du får det igen

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Tvebakken skriver:

Nææ, jeg havde skam også forventet mindst et halvt år uden. Men sådan er det så åbenbart ikke med mig..
Jeg kan faktisk ikke rigtig huske, om jeg havde mens smerter, men mener ikke, der rigtigt var tegn de første gange.. var regelmæssig stort set med det samme.

Men vi er jo nogen, der er hurtigt i gang igen åbenbart...

Ja åbenbart

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
oerbaek skriver:

de to første gange kom det efter 3 måneder.

3 gang gik der omkring 9 måneder.

det var da noget af en forskel. Men dejligt at få lov til at få en lang pause til sidst

Anmeld

28. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

sikke en lang pause - der var du godt nok heldig.
Man kunne jo håbe for dig, at du får det igen

Ja jeg følte mig godt nok heldig, at der gik så længe! 

Men følte helt ærligt også at jeg havde fortjent den lange pause. Fik mens første gange da jeg var 11 år og har bare haft det på 29 dagen lige siden! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.