Bla bla bla herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. april 2009

Rasmine

Humøret er tilbage, flagstangen er nymalet, der er fjernet mos i en 1/4 af fugerne mellem fliserne i baghaven, Razz er kommet i juniorseng, Lars har ferie, jeg er godt tilfreds med den eksamensopgave som skal afleveres på tirsdag.
Eneste minus disse dage er bare en forkølelse, nyser og snotter, og har lidt ondt i halsen.

Hvad laver I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

linemus

Er du så tilbage hos os igen? Var det hårdt at holde de 4 timers pause? Fik du rysteture?

Anmeld

6. april 2009

Rasmine

linemus skriver:

Er du så tilbage hos os igen? Var det hårdt at holde de 4 timers pause? Fik du rysteture?

MEGA.

Arj, regner ikke med at være ret meget på i påsken anyway, jeg skal dælme lave forberedelse til den der eksamen.

Har du fået job egentlig?

Anmeld

6. april 2009

Ny mor

Godt du er tilbage - ikke mere pause Skal vi ikke have et profilbillede?

kh Birgitte

Anmeld

6. april 2009

linemus

Mebach skriver:

MEGA.

Arj, regner ikke med at være ret meget på i påsken anyway, jeg skal dælme lave forberedelse til den der eksamen.

Har du fået job egentlig?

Auch... Nej men jeg har heller ikke været nogen flittig søger. Prøver på at sætte skik på huset igen.

Hvornår skal du til eksamen?

Husk nu at nyde forårsvejret. I hvert fald i dag - det skulle vist blive regn resten af ugen...

Anmeld

6. april 2009

Rasmine

linemus skriver:

Auch... Nej men jeg har heller ikke været nogen flittig søger. Prøver på at sætte skik på huset igen.

Hvornår skal du til eksamen?

Husk nu at nyde forårsvejret. I hvert fald i dag - det skulle vist blive regn resten af ugen...

Skal afl. opgaven i morgen, og forsvare den fredag efter påske.
REGN???

Hvad får du af penge så?
Fagforening, A-kasse eller hvad de nu allesammen hedder?

Anmeld

6. april 2009

linemus

Mebach skriver:

Skal afl. opgaven i morgen, og forsvare den fredag efter påske.
REGN???

Hvad får du af penge så?
Fagforening, A-kasse eller hvad de nu allesammen hedder?

Nå, de har lavet vejrudsigten om siden i går. Jeg kigger jo på Nordjylland på dmi.dk og der kommer regn tirsdag og onsdag. Det skulle så regne en masse torsdag, men nu har de lavet det om til slet ingen regn...

Ja, jeg får dagpenge fra a-kassen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.