Heej tøser 
Ja så er vi hjemme fra 2 uger i Hurghada, super lækker ferie, og super lækkert vejr....
Vi mødte en mand der nede som vi blev rigtig gode venner med, Yasser, hed han. Vi var nede hos ham hver dag, bare snakkede og drak deres berømte te... han var doktor og vidste nogle meget underlige ting... efter et par dae hos ham, i hans butik, kom vi til at snakke om familie, hvor han så spurgte om vi havde børn... vi svarede selvfølgelig nej, men at vi havde prøvet i lidt over et år...
Og så gik han jo først igang med hans hokus pokus...
Han bad mig skrive datoerne ned indtil min næste skulle komme og bad mig sætte + ved ægløsnings dagen...Han kiggede på mig, bad mig rejse mig, gå og komme tilbage... han mærkede mig på maven, (nærmere betegnet, underlivet), og sagde.. you will catch it this month, if not, call me when 3 months past by and tell me that you are pregnant. Det vil sige at han næsten var sikker på at jeg ville blive gravid denne gang, og hvis jeg ikke var det var han 100 på at der ikke gik mere end 3 måneder før den var der..
Jeg havde ÆL imens vi var der nede...
Nu kommer "spørgsmålet" så 
Jeg har haft en masse udflåd her de sidste 4 dage, hvor jeg har haft det som om det løb ud af mig hele tiden... og det er kridt hvidt... har idag og igår har jeg haft meget oppustet mave, men ingen mens smerter... det er omkring 9 dage til...
er der nogen der har oplevet noget lignende, for jeg har ikke prøvet det før.. ???
Anmeld