Uha jeg har gjort noget slemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2009

mor til en del

og det varer vist et par dage inden jeg tilgiver mig selv.

Cilas fik den helt store tur med trimmeren i dag, og hvor har jeg det bare skidt med det.

Det har forandret ham total, han ligner slet ikke sig selv, nu ligner han de andre helt vild, ikke at det gør noget, men hans fine 6-8 cm lange krøllede hår er nu afløst af 2 cm tætsiddende.

Han griner til sig selv i spejlet, og jeg tror han synes at han er fin, og det kommer til at vare rigtig længe inden vi igen skal slås over en gang reden hår, og det vokser jo da også ud igen, men min lille dreng blev i dag til en stor storebror.

Sikken en gang ynk men det føles bare så forkert, nu hvor jeg har gjort det.

Måske er det homonerne der stadig raser i kroppen. Ronja er ved at være godt igang med amningen, så jeg tror at vi får styr på det, men skal dog stadig lige til en vejning i den kommende uge for at være helt sikker på at hun er på rette vej.
De sidst 3 nætter har hun været eksemplarisk, og sovet 4-5 timer i streg, det er skønt.... og jeg har været helt overskuds agtig, det er vist også nødvendig, når vi nu alle holder påskeferie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

Mie A

Kender dine følelser. Simons fine krøller blev også klippet af et par dage efter at vi var kommet hjem med Lærke... Det var farmand der gjorde det, for mor her havde en stor klump i halsen. Og ligesom Cilas, så kom han også bare til at se helt anderledes ud. Han kom til at ligne en lille bandit. Hvilket han også er, men en dejlig en af slagsen

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Årh, Lisbeth - Heldigvis vokser det ud igen
Men jeg kan godt forstå dine tanker.

Er sikker på at det bare er et spørgsmål om tilvænning.
Det er dælme også noget af et spring at tage fra så mange cm. til 2.

Anmeld

6. april 2009

linemus

Åh, det husker jeg også fra Sebastian. Kunne slet ikke med, at han skulle af med de søde babylokker han havde ved ørerne, så faren tog ham med til frisøren, for han syntes alligevel ikke, sønnen skulle ligne en pige Da han kom hjem, så han skide sød og fræk ud, men var lige blevet så meget ældre. Babyen var væk. Og kommer altså bare ikke igen. Sådan er det jo. Og når han så ovenikøbet er blevet storebror, så er han også der vokset flere meter, ikke sandt? Det er vildt så meget de kan ændre sig på et døgn, når der kommer en lillesøskende.

Så jeg forstår dig godt Håber du har vænnet dig til den nye Cilas

Anmeld

6. april 2009

mor til en del

Jo nu har jeg vænnet mig til den nye Cilas, og han er jo stadig den samme, men det er nok også storbrors statussen der har gjort sit indtog. Jeg synes jo at jeg har frarøvet ham det sidste baby han havde tilbage, nemlig baby looket.
Og dælme han er blevet stor, han har jo fandeme røv som en sumobryder, og det er da godt nok menneskelort han nu leverer.

Se lige disse billeder der er skisme stor forskel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2009

Kaufie

Han er da blevet fin!!!

Personligt er jeg tilhænger af kort hår til drenge - og William er også lige blvet klippet helt kort.... Lige kort nok endda - hans øjenvipper er længere end hans hår.....

Men kan godt forstå det er en barriere, der skal overvindes - de bliver bare så meget mere frække og herlige at se på med det korte hår....

Anmeld

6. april 2009

linemus

Hahaha, ja det var også på puslebordet, jeg virkelig lagde mærke til Sebastians pludselige vækst, efter pigerne var kommet til verden Det er virkelig utroligt, at de kan gå fra at være ens lille nuttede dreng til at være fordoblede i volumen, bare fordi man har fået en baby i armene, og de er jo reelt ikke vokset en milimeter...

Han ser nu rigtig sød og frisk ud, din Cilas Jeg tror, du ser forskellen størst

Tillader mig lige at indsætte billeder af Sebastians første klipning. Der er tre dage mellem billederne:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2009

mor til en del

Han trængte jo lige meget som Cilas.

MIn svigerinde var forbi i dag, og hun syntes Cilas var blevet så fin, og farmand er vældig tilfreds med at have en rigtig dreng med drengefrisure, så jeg må give mig.

Længe leve de store DRENGE......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.