Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteN skriver: Hvad skal du have for bukserne på billede 3 og 4 og dette:En tynd "heldragt"/spadserdragt uden ærmer og en lækker tynd fløjls jakke fra MALA?
Hvad skal du have for bukserne på billede 3 og 4 og dette:En tynd "heldragt"/spadserdragt uden ærmer og en lækker tynd fløjls jakke fra MALA?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Alletiders. Jeg sender dig en PB skal lige tjekke porto. Vil du have som forsikret pakke eller alm post
Alletiders. Jeg sender dig en PB skal lige tjekke porto. Vil du have som forsikret pakke eller alm post
Uh, det aner jeg ikke Det er jeg aldrig blevet spurgt om herinde før Folk plejer bare at sende!
Går ud fra at forsikret er dyrere, men kan du ikke undersøge hvad begge dele vil koste - så kan jeg lige tage stilling til det der
rikkeregnbue skriver: Uh, det aner jeg ikke Det er jeg aldrig blevet spurgt om herinde før Folk plejer bare at sende! Går ud fra at forsikret er dyrere, men kan du ikke undersøge hvad begge dele vil koste - så kan jeg lige tage stilling til det der
Mussen2 skriver: De pink bukser med grøn kant er solgt, men det andet er der endnu.
De pink bukser med grøn kant er solgt, men det andet er der endnu.
LotteN skriver: hvor bor du henne i landet?
hvor bor du henne i landet?
Mussen2 skriver: jeg bor i viborg
jeg bor i viborg
LotteN skriver: jamen for søren, det gør jeg jo også
jamen for søren, det gør jeg jo også
Verden er lille Så er der penge t spare i porto. Jeg lægger tøj i str 74 ind i morgen
okay, så venter jeg lige og meget gerne billeder hvor det er mligt at se tøjet rigtigt
hvilken bydel bor du i?
LotteN skriver: okay, så venter jeg lige og meget gerne billeder hvor det er mligt at se tøjet rigtigt hvilken bydel bor du i?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128