En gave til Storebror/søster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

MetteT

MetteT skriver:

Ja, vi gav Kathrine en gave da hun blev storesøster.. Hun fik nogle puslespil, tænkte at dem ku jeg godtlave sammen med hende selv om jeg ammede... Så bare en lille gave herfra, som vi ku lave sammen.. 

Kathrine var 2 år 3 mdr da hun blev storesøster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Karo

Vi købte en gave, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det var

Grunden til vi gjorde det var at vi fik så mange ting til den yngste, at vi syndes den ælste ikke skulle føle sig snydt. Vi gør det samme til fødselsdage. Når en af dem har fødselsdag køber vi en lille ting til den anden også.

Anmeld

28. marts 2012

Nattøs

Jeg tror vi ender med at købe en eller anden gave  han fik også en da han fik det afvide. da vi gerne vil forbinde det med noget godt

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Camillee skriver:

Hej Piger ..
nu nærmer terminen sig ( den 29 April ) og vi bliver ofte spurgt hvad vi giver Elias i gave når jeg har født ??

Så kom til at tænke på ..
har i givet jeres store børn en gave når de er blevet storebror/ storesøster? Og i så fald hvad??  og hvorfor ??

.

Min datter fik to Mickey's Clubhouse DVD'er og en rygsæk, hun ønskede sig.

Jeg syntes, hun skulle have en lille, ny ting at hygge sig med, når jeg jo blev optaget af Adam den første tid.

Anmeld

28. marts 2012

Camillee

twinboys skriver:

Ja... Smiler fik tvillinger med et minut imellem dem... Så ja de fik gaver begge to... 

Det er klart også den bedste gave at gi sine børn (':

Anmeld

28. marts 2012

Fanny Holbech

Min store dreng fik en playstation, da han blev storebror. Vi havde slået os sammen med begge hold bedsteforældre, da dette var et stort ønske.

Jeg synes at det er vigtigt at understrege overfor barselsgæster at de skal tænke på de større søskende, så de ikke føler sig glemt.

Anmeld

28. marts 2012

Maise86

Da Isabella blev storesøster var hun 2 år gammel. Hun fik en fin dukke. Vi synes det var passende at hun gik en gave, fordi det jo også var eb stor dag for hende. 

Vi valgte en dukke, da lillebror og jeg skulle være indlagt 5 dage efter fødslen, så kunne far og hende passe dukke og forberede sig på at den rigtige baby kom hjem

Anmeld

28. marts 2012

Camillee

Maise86 skriver:

Da Isabella blev storesøster var hun 2 år gammel. Hun fik en fin dukke. Vi synes det var passende at hun gik en gave, fordi det jo også var eb stor dag for hende. 

Vi valgte en dukke, da lillebror og jeg skulle være indlagt 5 dage efter fødslen, så kunne far og hende passe dukke og forberede sig på at den rigtige baby kom hjem

Elias vil nemlig også være knap to (:
En rigtig sød gave (: regner med at finde en lille ting til ham.

Anmeld

28. marts 2012

twinboys

Camillee skriver:

Det er klart også den bedste gave at gi sine børn (':

Anmeld

28. marts 2012

Ellie79

Min datter var 4½ og det at blive storesøster var jo en gave. Men vi havde købt to flotte kjoler som gave og hun havde også købt en gave til ham. Det betød mere for hende at give ham en gave end det gjorde at hun fik en gave.

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.