En gave til Storebror/søster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Læs tekst (':

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.027 visninger
19 svar
1 synes godt om
28. marts 2012

Camillee

Hej Piger ..
nu nærmer terminen sig ( den 29 April ) og vi bliver ofte spurgt hvad vi giver Elias i gave når jeg har født ??

Så kom til at tænke på ..
har i givet jeres store børn en gave når de er blevet storebror/ storesøster? Og i så fald hvad??  og hvorfor ??

.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Koen.

Ih det har vi os tænkt på så følger lige med

Anmeld

28. marts 2012

banana3

Da min lillesøster blev født, fik vi begge en Bamse der kunne spille. hvorfor ved jeg ikke, måske fordi jeg ikke skulle "glemmes" føle mig "snydt"  

Ellr måske fordi den store også skal mærke at det er en glædens dag 

Anmeld

28. marts 2012

Caracatita

Da vores tredje dreng blev født, fik storebror på 2 1/2 en dukke....og ham på 5 1/2 fik noget han havde ønsker sig længe (Bakugan sæt). De fik det af lillebror.

Jeg husker ikke, hvad vi købte, da den store blev storebror første gang.

Anmeld

28. marts 2012

foto på lærred

Hej Piger ..
nu nærmer terminen sig ( den 29 April ) og vi bliver ofte spurgt hvad vi giver Elias i gave når jeg har født ??

har i givet jeres store børn en gave når de er blevet storebror/ storesøster? Og i så fald hvad??  og hvorfor ??

.

Ja vi købte en gave. Hun var 3 år og jeg synes det var en sød gestus, selv om jeg ved der er mange der ikke bruger det.

Jeg havde selv tænkt på sådan et skiftebord til dukker.

Men da hun alligevel skulle til at have en "rigtig" cykel på det tidspunkt, så tænkte vi bare, at vi ville vente en månedstid med at give den, så det faldt sammen med at lillesøster blev født.

Hun blev utrolig glad for cyklen (dog ikke så glad som for lillesøster som hun bare knus-elsker )

Camilla

www.foto-paa-laerre.dk

collager til lærred, ugle wallstickers, dåbs -og fødselsdags indbydelser

Anmeld

28. marts 2012

tarkoflen

Hmm jeg har aldrig tænkt på, om man selv skulle give sit barn en storebror/storesøster gave, men når jeg har været hos venner der har fået nr. 2 så har jeg haft en lille gave med til den ældste, hvis h*n var hjemme, når jeg kom...

Anmeld

28. marts 2012

Mussen2

Ja, det gjorde vi og med stor succes. jeg har ikke fortrudt det er sekund. Vi gav vores datter et puslecenter til dukkerne.

Vi havde også købt en gave til hende fra lille bror og omvendt. Hun havde selv været med til at pakke hendes gave til lillebror ind (en nusseklud), og gemt den indtil han kom. Lillebror sover med den hver dag og hun er så stolt. Græder han, så kommer hun med nussekluden

Jeg synes det er en fin ting at markerer at det er en særlig begivenhed. De store skal jo også til at finde deres nye rolle som storesøskende.

Anmeld

28. marts 2012

Rockertand

Hej Piger ..

.

Nej, det gjorde vi ikke - hun fik den største gave af alle, at blive storesøster, og jeg har aldrig set hende være så glad og stolt.

Gæsterne efterfølgende var dog gode til at give hende gaver, men det var ikke nødvendigt, da hun havde travlt med at passe på den lille

Anmeld

28. marts 2012

twinboys

Camillee skriver:

Hej Piger ..

.

Ja... Smiler fik tvillinger med et minut imellem dem... Så ja de fik gaver begge to... 

Anmeld

28. marts 2012

MetteT

Ja, vi gav Kathrine en gave da hun blev storesøster.. Hun fik nogle puslespil, tænkte at dem ku jeg godtlave sammen med hende selv om jeg ammede... Så bare en lille gave herfra, som vi ku lave sammen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.