Må jeg bede om jeres helt ærlige mening??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så vidt jeg kan læse er børnene 3 og 5 år gamle - og det fremgår ikke af indlægget at der er en 3. på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Så vidt jeg kan læse er børnene 3 og 5 år gamle - og det fremgår ikke af indlægget at der er en 3. på vej

??? Er ikke helt med
Men jeg har to børn og er IKKE gravid igen

Anmeld

6. april 2009

Lise

Anonym skriver:

Hej

Har selv tænkt over dette, og har også hørt om den sag du omtaler. Men jeg synes alligevel at min situation er noget anderledes, da deres far ikke er interesseret i at have dem boende, og aldrig har været det. Så jeg går ud fra at hvis han pludselig gerne vil have dem, så vil statsamtet kigge på at det er mig der altid har været der for dem, og at de ikke er vant til at være hos ham ret meget.
Og han kan vel ikke sørge for at jeg ikke får lov at flytte??

Tak for dit indlæg

Den forælder, hos hvem børnene har bopælsadresse, bestemmer hvor børnene skal bo i landet. Sårn er loven!

Jeg synes også at du skal flytte

Anmeld

7. april 2009

Honningblomst

Faderen har valgt....god flytning og held og lykke med uddannelse.
Synd at dine børns far ikke er interesseret i at være en del af deres liv anden end få dage om måneden. Trist...

Knus til dig..

Anmeld

7. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva skriver:

Faderen har valgt....god flytning og held og lykke med uddannelse.
Synd at dine børns far ikke er interesseret i at være en del af deres liv anden end få dage om måneden. Trist...

Knus til dig..

Fuldstændig enig med Eva. Du skal da flytte tættere på din familie med alle de fordele det medfører.

Jeg ønsker jer alt godt, -og held og lykke.

Anmeld

7. april 2009

Balderson

Anonym skriver:

Hej

Har selv tænkt over dette, og har også hørt om den sag du omtaler. Men jeg synes alligevel at min situation er noget anderledes, da deres far ikke er interesseret i at have dem boende, og aldrig har været det. Så jeg går ud fra at hvis han pludselig gerne vil have dem, så vil statsamtet kigge på at det er mig der altid har været der for dem, og at de ikke er vant til at være hos ham ret meget.
Og han kan vel ikke sørge for at jeg ikke får lov at flytte??

Tak for dit indlæg

Jeg håber bestemt heller ikke at han gør noget og vil bestemt gerne unde dine børn og dig at i kommer tættere på din familie.. Skrev det mere for at du ikke skulle komme til at stå i den samme situation som hende kvinde fra fjernsynet... Det ville jo være så træls...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.