Omgivelsernes reaktion !? Gravid 44 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

sarahjylland

Og forresten tillykke med graviditeten  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med spiren

Man er ikke ældre end man selv føler sig og lad folk tænke, hvad de gør - det vigtigste er, at det er jeres valg og ønske.

Jeg fyldte 39 år i mandags og jeg føler mig overhoved ikke som en der fylder 40 år om under 1 år. Det er bare en tal.

Anmeld

28. marts 2012

Moms

Wauw - tillykke!!

Fra én som fik det første som 37 årig - og gerne vil have flere

Moms

Anmeld

27. april 2012

Babymor 44

Hopper ud af dette forum igen... har netop fået at vide, at pigen jeg venter, har Downs. Vores tilsammen 5 raske børn vil vi ikke byde en søskende, der skal tages specielt hensyn til, så vi har valgt at få en abort.

Er SÅ ked af det, og havde aldrig troet jeg skulle ende i en situtation hvor jeg frivilligt valgte abort... pyha, hvor der kører mange tanker rundt i hovedet nu, kroppen er jo stadig gravid, med kvalme og det hele... det er ret hårdt

Held og lykke til jer andre

Anmeld

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke med den lille spire

Og op i numsen med hvad andre siger og mener. Altså, min far er lige blevet 41 her i April og hans yngste datter er lige knap et år. Og min storebror (også min fars barn) fylder 21 lige om lidt.

Anmeld

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor 44 skriver:

Hopper ud af dette forum igen... har netop fået at vide, at pigen jeg venter, har Downs. Vores tilsammen 5 raske børn vil vi ikke byde en søskende, der skal tages specielt hensyn til, så vi har valgt at få en abort.

Er SÅ ked af det, og havde aldrig troet jeg skulle ende i en situtation hvor jeg frivilligt valgte abort... pyha, hvor der kører mange tanker rundt i hovedet nu, kroppen er jo stadig gravid, med kvalme og det hele... det er ret hårdt

Øvvvvvvv. Kæmpe kram

Anmeld

27. april 2012

babymus77

Babymor 44 skriver:

Håber du lige når at få min besked!!! Hold kæft hvor føler jeg med den smerte du lige netop må stå i!!!!! Jeg har ikke ord for hvor ondt det gør mig!!!! Ønsker dig og din familie det bedste videre frem!!!!! Kæmpe knus og kram Anne!!!

Anmeld

27. april 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Babymor 44 skriver:

Anmeld

27. april 2012

Lou87

Uden det på nogen måder skal lyde ondt, så forstår jeg hvorfor du kan møde fordomme.
Jeg selv synes uanset ungt sind og sund levestil, at når man når de 40, er grænsen nået. Og egentligt også før.
Men det er jo hver sin måde man forestiller sig livet på, ikke sandt ?
Det kan være en anelse selvisk synes jeg pga de risici der er ved og få børn så sent, både barnets sundhed og også andre ting som hvor "ungt" barnet er når man selv måske går væk.

MEN når alt dette så er sagt....
Vi andre lidt yngre mødre kan lige så godt få et mongol barn eller på anden måde urask barn. Og vi andre kan også blive kørt ned af en bus i morgen altså..... INGEN ved det!
Så når i nu er i denne situation, og begge gerne vil ha det.
Jamen så nyd det da Det er JERES beslutning og ikke andres.
Og i tager jo sikkert jeres forholdsregler som ved de andre børn, med nakkefoldsscanning osv, så kan ikke se hvorfor i ikke skulle.

Jeg ønsker jer stort tillykke med graviditeten, og tager hatten af for i netop har valgt barnet og at gå imod kampen
Og det eneste og bedste råd: Det er som sagt JERES valg - så jo før i bare accepterer dette jo bedre. For det gør jeg stærkere i bare og være ligeglade med andres meninger.
Held og lykke.

Anmeld

27. april 2012

Lou87

Babymor 44 skriver:

Åh
Men flot af jer uanset hvor ondt det gør.
Ønsker ikke for den værste fjende at sku gennemgå det.
ØV - stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.