Gravid 44 år - omgivelsernes reaktion!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Princesspigen

Babymor 44 skriver:

Jeg er gravid med mit 4. barn. Vi blev vældig overraskede, da det absolut ikke var planlagt, men har aftalt at fuldføre, og lade naturen gå sin gang  Føler mig ABSOLUT ikke som de 44 år jeg er, er i god form og ung af sind

Har fået taget blodprøver, hcg-tallene ser fine ud og var osse fordoblet fra uge 6 til 7, skal til 1. blodprøve vedr. "nakkefold" i morgen (8+4) og til 1. lægeundersøgelse på mandag (9+1) - er vældig spændt  Umiddelbart virker min læge glad på mine/vores vegne

MEN er nervøs for omgivelsernes kommentarer, vi har begge store børn fra hver vores første forhold, og tænker meget over hvad folk mon vil sige. Hader de der sårende kommentarer, fik dem osse ved sidste graviditet. SUK!

Hvordan skal vi få sagt det til venner, familie m.v.?? Gode råd modtages med kyshånd

jeg har ikke rigtig nogle gode råd..

men min mor fik den sidste som 42 årig, men det skal os lige siges det var nummer 7 så familien havde lige som vænnet sig til hun blev ved med at spytte børn ud..  

så reaktionen var stille og rolig hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

birthee

Stort tillykke herfra! Selvfølgelig tænker man over hvad andre omkring en siger, når man når en alder, hvor mange ikke synes det er "normalt" at få børn... MEN ved du hvad? I har lavet den her spire selv, der har ikke været noget hjælp til, og I er da bare klar til en bebs mere! Knus og meget opbakning herfra!  

Anmeld

14. april 2012

babymus77

Kæmpe tillykke!!! Så længe i er friske så er det fantastiskAt skabe liv;-) Hvad andre måtte tænke er deres problem!!! Måske de bare er jaloux over dit unge sind og at du kan;-) Knus herfra en på 35 som også bliver mor til sommer;-)) Og tillykke;-))

Anmeld

14. april 2012

KarinaBF

Babymor 44 skriver:

Jeg er gravid med mit 4. barn. Vi blev vældig overraskede, da det absolut ikke var planlagt, men har aftalt at fuldføre, og lade naturen gå sin gang  Føler mig ABSOLUT ikke som de 44 år jeg er, er i god form og ung af sind

Har fået taget blodprøver, hcg-tallene ser fine ud og var osse fordoblet fra uge 6 til 7, skal til 1. blodprøve vedr. "nakkefold" i morgen (8+4) og til 1. lægeundersøgelse på mandag (9+1) - er vældig spændt  Umiddelbart virker min læge glad på mine/vores vegne

MEN er nervøs for omgivelsernes kommentarer, vi har begge store børn fra hver vores første forhold, og tænker meget over hvad folk mon vil sige. Hader de der sårende kommentarer, fik dem osse ved sidste graviditet. SUK!

Hvordan skal vi få sagt det til venner, familie m.v.?? Gode råd modtages med kyshånd

Sådan stort tillykke med den lille spire

Synes det er så fedt for jer og så skidt med dem der synes noget andet bare i er glade så betyder alderen ingenting

Anmeld

14. april 2012

Fenja09

Man fortryder aldrig de børn man får, men man fortryder de børn man ønskede, men som aldrig blev.

Så jeg synes ikke i skal spekulere så meget over hvad andre tænker eller synes - det er er jeres liv og når barnet er et ønskebarn, så kan det da ikke være særlig skidt, uanset alder  

Stort tillykke med spiren

/Fenja

Anmeld

14. april 2012

MMOGM

Babymor 44 skriver:

Kæmpe stort tillykke, hvor er det bare fantastisk 

Jeg er selv forholdsvis ung (20år), og vores barn var ikke planlagt, jeg var også rigtig bekymret for hvad folk ville sige, især på mit arbejde, da jeg er den yngste. Alle der har fået det at vide er rigtig glade på vores vegne, så der har ikke været grund til bekymring. 

Synes bestemt ikke du skal skal spekulere på hvad andre vil sige, men derimod være glad for at er gravid! Det er jo fantastisk!! 

Endnu engang tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.