Babymor 44 skriver:
Jeg er gravid med mit 4. barn. Vi blev vældig overraskede, da det absolut ikke var planlagt, men har aftalt at fuldføre, og lade naturen gå sin gang
Føler mig ABSOLUT ikke som de 44 år jeg er, er i god form og ung af sind 
Har fået taget blodprøver, hcg-tallene ser fine ud og var osse fordoblet fra uge 6 til 7, skal til 1. blodprøve vedr. "nakkefold" i morgen (8+4) og til 1. lægeundersøgelse på mandag (9+1) - er vældig spændt
Umiddelbart virker min læge glad på mine/vores vegne 
MEN er nervøs for omgivelsernes kommentarer, vi har begge store børn fra hver vores første forhold, og tænker meget over hvad folk mon vil sige. Hader de der sårende kommentarer, fik dem osse ved sidste graviditet. SUK! 
Hvordan skal vi få sagt det til venner, familie m.v.?? Gode råd modtages med kyshånd 
Kæmpe stort tillykke, hvor er det bare fantastisk 
Jeg er selv forholdsvis ung (20år), og vores barn var ikke planlagt, jeg var også rigtig bekymret for hvad folk ville sige, især på mit arbejde, da jeg er den yngste. Alle der har fået det at vide er rigtig glade på vores vegne, så der har ikke været grund til bekymring. 
Synes bestemt ikke du skal skal spekulere på hvad andre vil sige, men derimod være glad for at er gravid! Det er jo fantastisk!! 
Endnu engang tillykke 
Anmeld