Tror vi misser denne gang. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste og jeg er henvist til Dronninglund sygehus hvor vi skal op og tjekkes om alt er som det skal være.

I den forbindelse skal kæresten afl. en sædprøve som vi gør imorgen tidlig. Når man skal aflevere sædprøve, må han ikke have haft udløsning 2-7 døgn forinden prøven laves. Min mens stoppede i Lørdags, og der havde vi så sex. Aftale at vi kunne sexe igen Mandag, så det ikke kom for tæt på Torsdag morgen hvor prøven skulle laves.

Men.........Vi var rygende uvenner Mandag, så ingen sex. Nu er problemet at jeg TROR jeg har æl disse dage Er så ked af det.. Jeg har haft en smule ondt i underlivet og idag har jeg ondt i lænden osv som når jeg forventer mens (trods det kun er ½ uge siden den startede sidste gang)
Er sikker på vi misser den denne gang.. Vil bare SÅ gerne lave baby selv, og havde håbet der ville ske nogen inden vores tid på sygehuset d. 20/4, så jeg med glæde kunne ringe og sige vi ikke kom.

ØV ØV og atter ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Nettemor

Kan godt forstå det er surt at gå glip af en æl men hvis I har prøvet længe må det være rart at vide hvordan hans sædtal er. I skal nok få en bebs

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Kan godt forstå det er surt at gå glip af en æl men hvis I har prøvet længe må det være rart at vide hvordan hans sædtal er. I skal nok få en bebs

Ja, selvøflgelig bliver det rart at finde ud af om hans sæd er godt eller skidt.. Men når det er første gang på et år hvor jeg kan mærke min ÆL og næsten er sikker på at det ér min ÆL så er det sku træls!!!

Troede ikke den lå så tæt på mens nemlig....

Anmeld

28. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja, selvøflgelig bliver det rart at finde ud af om hans sæd er godt eller skidt.. Men når det er første gang på et år hvor jeg kan mærke min ÆL og næsten er sikker på at det ér min ÆL så er det sku træls!!!

Har du prøvet med en æl test? For hvis den virkelig er der og I ønsker at prøve kan I vel evt udsætte tiden til sædtest.. ?

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Har du prøvet med en æl test? For hvis den virkelig er der og I ønsker at prøve kan I vel evt udsætte tiden til sædtest.. ?

Nej har ikke forsøgt med en ÆL test, da jeg egentlig ikke har lyst til at vide om vi misser den..

Og sædtesten kan desværre ikke udskydes, da de SKAL have den min. 3 uger før vores tid deroppe som er d. 20/4..

Anmeld

28. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Nej har ikke forsøgt med en ÆL test, da jeg egentlig ikke har lyst til at vide om vi misser den..

Og sædtesten kan desværre ikke udskydes, da de SKAL have den min. 3 uger før vores tid deroppe som er d. 20/4..

Ja okay. Jamen så er der jo desværre ikke så meget at gøre Men jeg er sikker på at selv om i misser den her så kommer der snart 2 fine streger til jer..

Og nu får I jo så tilgengæld svar på hvad der kan være årsag. Det må være dejligt..

Anmeld

28. marts 2012

Moms

Anonym skriver:

Så dyrk dog sex - så vigtigt er det vel heller ikke at han ikke har haft udløsning - og hvis det er, så får I vel bare undersøgt en sædprøve mere...

Moms

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Så dyrk dog sex - så vigtigt er det vel heller ikke at han ikke har haft udløsning - og hvis det er, så får I vel bare undersøgt en sædprøve mere...

Moms

Sikke en måde at skrive tingene på, hold da op!

Der er jo nok en grund til at de skriver i brevet fra sygehuset, at han ikke må have haft udløsning i 2-7 dage!! Og det er altså ikke bare liiiiiiiiige at få undersøgt en ny prøve!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.