Operationssår. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Frk.S

Stéphanie skriver:

Tror faktisk jeg venter til efter 23, der har de åbenbart vagtskifte har jeg lige fundet ud af. De er sgu snart nødt til at tage mig seriøst.

Og hvis ikke der sker noget i aften belejrer jeg min læges venteværelse i morgen. Så kan han sgu lære det!

God idé. Håber du fandt en der tog dig alvorligt...?
Arrgghh, vagtlæger altså!

Og ellers - din egen læge skal altså se på dig. H*n skal ikke stille spørgsmålstegn til det du kommer med.

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

ønskebørn74

Stéphanie skriver:

Hej de damer.

Det er nu 5 dage siden jeg blev opereret (i fredags) og jeg har en vanvittig smerte i mine sår! Det hæmmer mig ekstremt meget, jeg kan INTET andet end at lægge på sofaen og spise smertestillende. Får max dosis af smertestillende og har stadig mega ondt. Hverken læge, vagtlæge, eller gynækologisk afdeling (som jeg blev opereret under) vil kigge på sårene. Alle andre jeg har snakket med siger at efter så "lang" tid bør det ikke gøre SÅ ondt længere.
Så nu vil jeg hører jer! - Er der en eller andet i blandt denne flok skønne kvinder (og mænd) der ved hvad faen jeg skal stille op?!

Har jo også Xander som jeg hverken kan løfte eller skifte eller noget som helst - det kan bare ikke blive ved med at gå sådan her.

Håber der er en der kan hjælpe

fra Stéphanie

Det er egen læge der skal tilse sår.. Gåd bedring!!!!

Anmeld

30. marts 2012

Frk.S

Har du fået kigget på det?

Anmeld

30. marts 2012

Stéphanie

Frk.S skriver:

Har du fået kigget på det?

Ih altså, har midt i forvirringen helt glemt lige at give en update

Ja, jeg har fået kigget på det, der var heldigvis ikke betændelse i, så fik beskeden at hvis jeg absolut ikke kunne holde det ud på de smertestillende jeg fik, måtte jeg jo tage stingene ud (virkelig uprofessionelt, men sådan er det jo desværre) og det endte det så med at jeg gjorde, og det har bare hjulpet SÅ meget. Lægen snakkede om at jeg muligvis er blevet syet for stramt...

Men er total smertefri nu (eller i hvert fald hvis ikke jeg har noget der rører såret) så det er bare dejligt

Og tak for omtanken

Anmeld

30. marts 2012

Frk.S

Stéphanie skriver:

Ih altså, har midt i forvirringen helt glemt lige at give en update

Ja, jeg har fået kigget på det, der var heldigvis ikke betændelse i, så fik beskeden at hvis jeg absolut ikke kunne holde det ud på de smertestillende jeg fik, måtte jeg jo tage stingene ud (virkelig uprofessionelt, men sådan er det jo desværre) og det endte det så med at jeg gjorde, og det har bare hjulpet SÅ meget. Lægen snakkede om at jeg muligvis er blevet syet for stramt...

Men er total smertefri nu (eller i hvert fald hvis ikke jeg har noget der rører såret) så det er bare dejligt

Og tak for omtanken

Årh, det var da dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.