34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

JH12

Kruse90 skriver:

hehe det gør det nemlig
Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg skal rende hvis/når Filucca vender sig rigtig og stiller sig fast i mit bækken

Lige nu sparker hun vel bare på blæreren, det kan altså heller ikke være sjovt ..

Min bettepige ligger bare og presser ned på blæreren, nogle gange mere end andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Kruse90

Joyce1986 skriver:

Lige nu sparker hun vel bare på blæreren, det kan altså heller ikke være sjovt ..

Min bettepige ligger bare og presser ned på blæreren, nogle gange mere end andre..

nej det gør du faktisk ikke.:s det er lidt underligt

Hun spark mest ude i siderne.
Når jeg f.eks. ligger på side skubber hun både ned på madrassen og op i luften??
Men hun sparker heller i ribbenene?
Så jeg kan ikke blive klog på hvordan hun ligger

Anmeld

29. marts 2012

JH12

Kruse90 skriver:

nej det gør du faktisk ikke.:s det er lidt underligt

Hun spark mest ude i siderne.
Når jeg f.eks. ligger på side skubber hun både ned på madrassen og op i luften??
Men hun sparker heller i ribbenene?
Så jeg kan ikke blive klog på hvordan hun ligger

Okay det lyder da en smule underligt.. Det lyder da til hun stadigvæk vender og drejer sig en masse..  Bare hun vender rigtig i uge 37..

Anmeld

30. marts 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Jeg har planer om at måle maven igen tirsdag.. Og jeg håber SNART du vokser lidt, så jeg ikke er så kæmpe alene når vi er i svømmehallen!  

Det bliver MEGA godt når vi skal i svømmehallen, håber virkelig vi kan svømme lige indtil det sidste ..  Ellers finder vi bare på noget andet

Hehe, jeg skal nok måle tirsdag også, så kan vi se om forskellen bliver større eller mindre Vi følges jo godt ad med SF mål

Anmeld

30. marts 2012

MariaJ

Ih, hvor har lillepigen allerede meget fint tøj , og meget fint rejse hjem sæt . Jeg har jo en masse tøj fra den første, men har stadig ikke fået det sorteret og gjort klart. Tror måske det skal være mit projekt i dag.

Det lyder skønt at du kan være så aktiv stadig. Gid det var mig. Men kan virkelig godt forstå at du synes det svært at koncentrere dig om skole om dagen. Jeg har jo været sygemeldt i fem uger nu, men allerede længe før det syntes jeg det var drønsvært at koncentrere mig på arbejdet. Jeg havde meget mere lyst til at surfe på baby.dk end at lave noget fornuftigt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.