Så rundet jeg uge 34, 6 uger tilbage ....
Har 7 skole dage + vejleder samtale + en prøve, før den står på Barsel .. 
Her er masser af liv i maven, og bettepigen virker til at stor trives..
Glæder mig til Jordemor besøg i næste uge, for at hører hvor stor bettepigen er blevet.. også glæder man sig jo altid til at hører hjertelyd !
6 uger igen til Termin, tiden følelses som en EVIGHED, jeg glæder mig ubeskrivlig meget .. Men jo nærmere man kommer, jo mere spændt synes jeg også man bliver, og det skaber mange tanker..
Jeg er stadigvæk lige så aktiv som igennem hele graviditeten, svømmer en gang om ugen, og går mange lange ture hverdag - det er rart det stadigvæk er muligt!
Alt til den lille er så godt som klar.. Har dog ikke pakket tasken til sygehuset endnu.. og tingene på puslebordet er ikke åbent og stillet klar og frem.. også mangler jeg at rede sengen op.. Men der skal jo også være lidt at lave på barslen.. 
også venter jeg på at hører fra Babysam om at barnevognen er klar til afhentning, det skulle den have været igår.. 
Har ikke vejet mig siden jeg var ved lægen i uge 32, hvor vægten sagde +16 kg. og i uge 33+0 målte maven 118 cm.
Gener ved graviditeten:
Døjer med en mindre bækkenløsning, som jeg synes bliver værre og værre - men jeg nægter fortsat at tage smertestillende.
Jeg mangler virkelig søvn, jeg vender og drejer mig 1000 gange om natten, og jeg skal tit og ofte på toilettet. Og jeg kan bare ikke ligge ordentlig.. 
Jeg kan ikke rigtig overskue at skulle passe skolen og lektierne som medfølger.. Så det er da blevet til lidt fravær.. Hvilket selvfølgelig giver lidt dårlig samvittighed.. Men skolen er klar over, at der er nogle af fagene jeg ikke rigtig kan passe, og at jeg kan have smerter der gør jeg ikke kommer afsted.. Men alligevel 
Også synes jeg at det mærkes som om bettepigen nogle gange sparker ALT luften ud af mig, så det følelses som om der bare ikke er mere luft tilbage i mig, og det gør mig lidt svimmel..
Men jeg er ligeglad med alle disse gener, bare min lille pige har det rigtig godt inde i maven!
Hun er bare det vigtigeste !
Billeder:
- Billede 1 & 2 - af maven!
- Billede 3 - Almas klædeskab!
- Billede 4 & 5 - Hendes første sæt tøj, hun skal have på af Far (på sygehuset)!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld