Har været til 1 jordmor besøg i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Hmm, ja det lyder lidt spøjst.. men det må være noget med at få det hele til at gå op  

Ja det kan du have ret i.. Ved måske ikke om det har noget at gøre med min overvægt at gøre...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Ja jeg var også i tvivl om vi skulle have den 3D/4D da jeg ventede Lukas, men er rigtig glad for at vi gjorde det.. Det kostede så 1200 den gang.. 

Ja 400 er jo billigt i forhold til hvad vi gav sidst (1200) så det tror jeg nu nok manden er med på når jeg spørger ham om det...

Du siger ved hovedbanen, hvor er det henne, det siger mig ingenting??

Vester Farimagsgade 3 (lige under koen)

Der er flere forskellige pakker at vælge imellem. Her næste gang vælger vi en til 900 og kæresten mener der er 10% fordi vi har fået lavet en scanning der før  

400 er kun 2d, måske bliver det lidt kedeligt når man har prøvet 3d, men når de ikke er større, syntes jeg det er helt fint og det vigtige er jo at de kan se kønnet  

Anmeld

6. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Ja det kan du have ret i.. Ved måske ikke om det har noget at gøre med min overvægt at gøre...?!

Tror jeg ikke, men spørg da  

Du ser da ikke stor ud på dit profilbillede

Anmeld

6. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Vester Farimagsgade 3 (lige under koen)

Der er flere forskellige pakker at vælge imellem. Her næste gang vælger vi en til 900 og kæresten mener der er 10% fordi vi har fået lavet en scanning der før  

400 er kun 2d, måske bliver det lidt kedeligt når man har prøvet 3d, men når de ikke er større, syntes jeg det er helt fint og det vigtige er jo at de kan se kønnet  

Det siger mig ingenting, men kan slå det op på nettet, også kender jeg det sikkert godt, det er ikke så langt fra min læge tror jeg...

Ja vi vælger nok 3D/4D i stedet for.. nu må vi se...  Ja bare de kan se kønnet, så er jeg glad.. hehe

Anmeld

6. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Tror jeg ikke, men spørg da  

Du ser da ikke stor ud på dit profilbillede

Ja tror også jeg spørger næste gang...

Nej men det meste sidder også på maven, og ben...  Jeg blir i hvertfald tjekket for sukkersyge, og komblikationer, da jeg er overvægtig. 

Anmeld

6. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Ja tror også jeg spørger næste gang...

Nej men det meste sidder også på maven, og ben...  Jeg blir i hvertfald tjekket for sukkersyge, og komblikationer, da jeg er overvægtig. 

Ok.. altså det er da godt at de har øje på dig Hellere lidt for meget tjek end lidt for lidt.. 

Anmeld

6. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Ok.. altså det er da godt at de har øje på dig Hellere lidt for meget tjek end lidt for lidt.. 

Ja har det også fint med det, også kommer jeg måske til flere scaninger..Og det gør bestemt ikke noget!!

Anmeld

7. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Ja har det også fint med det, også kommer jeg måske til flere scaninger..Og det gør bestemt ikke noget!!

Hehe ja gratis scanning, det ik så tosset

Anmeld

7. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Hehe ja gratis scanning, det ik så tosset

Bestemt ikke... De kan bare komme med dem, skal med glæde

Tsg i mod med kyshånd!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.