Har været til 1 jordmor besøg i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Næ, det siger mig ingenting.. hehe.. Troede lige det havde noget med noget jeg kendte at gøre.. 

Hehe det kender jeg godt.. ved ikke lige hvorfor jeg skal på til jordmor på Vesterbro, når jeg bor på Amger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Tak skal du have - håber snart jeg er på højkant! Har barnfri også ligger jeg syg

Ja jeg kan kun give dig ret, man sætter nemt sine forventninger for højt..

Syne som sådan at vores scaningen fik rigtig godt, men billedet er bare ikke så godt, lidt utydligt... 

Glæder mig også til at side med vores lille fis- vi ved ikke kønnet endnu, men skal klart have det af vide, når vi kan, om ikke andet skal vi have lavet en 3D/4D scaningen

Ja man kommer hurtigt til at glemme alt det praktisk, når den lille er kommet 

man har bare aldrig rigtig tid til at ligge syg  

Var også rigtig ked af mit billede fra NF (havde sådan set også forventet at få min to), men valgte at gå til kønsscanning og der fik vi flere. Stadig ikke gode, men mange. Syntes faktisk han lignede en alien på dem allesammen og min fantasi spilelde mig lidt et puds. Fik heldigvis et godt profilbillede her til MD og ser frem til 3d i juni  

Anmeld

5. april 2012

nilletøz

crille skriver:

man har bare aldrig rigtig tid til at ligge syg  

Var også rigtig ked af mit billede fra NF (havde sådan set også forventet at få min to), men valgte at gå til kønsscanning og der fik vi flere. Stadig ikke gode, men mange. Syntes faktisk han lignede en alien på dem allesammen og min fantasi spilelde mig lidt et puds. Fik heldigvis et godt profilbillede her til MD og ser frem til 3d i juni  

Nej slet ikke når man er børnefri...

Vi fik kun 1 billede, man kan godt se det er en lille baby, men kunne godt være tydeligere...

Tror også godt jeg kunne finde på at få en kønsscaningen meget snart...

Anmeld

5. april 2012

crille

Næ, men har godt hørt om det før.. Jeg skal føde på hvidovre og går til jordmoder der.. Men der er jo ingen garanti for at det er den samme jeg vil møde igen og igen.. og slet ikek at det er en jeg kender til fødseln, så det er nok lidt same same tænker jeg.. Hvor skal du føde? 

Anmeld

5. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Nej slet ikke når man er børnefri...

Vi fik kun 1 billede, man kan godt se det er en lille baby, men kunne godt være tydeligere...

Tror også godt jeg kunne finde på at få en kønsscaningen meget snart...

Det var en fed oplevelse med kønsscanning.. Havde ikek tænkt over det inden, men jeg syntes at det er virkelig virkelig rart at kunne adskille scanningerne på hospitalerne til at handle om lillemandens ve og vel og så til kønsscanningen bare kunne nyde bilelderne og koncentere os om vi nu kunne se en tap eller ej. Der var nu ingen tvivl.. hehe

Og 400 kr.. syntes det var billigt. Der fik vi både masser af billeder og små videofrekvenser  

Anmeld

5. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Næ, men har godt hørt om det før.. Jeg skal føde på hvidovre og går til jordmoder der.. Men der er jo ingen garanti for at det er den samme jeg vil møde igen og igen.. og slet ikek at det er en jeg kender til fødseln, så det er nok lidt same same tænker jeg.. Hvor skal du føde? 

Ja andre jeg kender som også bor på Amager, går til jordmor på Hvidovre...

Jeg skal føde på Hvidovre.. alle andre undersøgelser jeg skal til er på Hvidovre... Mærkeligt, det ikke er samlet 1 sted...

Anmeld

5. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Det var en fed oplevelse med kønsscanning.. Havde ikek tænkt over det inden, men jeg syntes at det er virkelig virkelig rart at kunne adskille scanningerne på hospitalerne til at handle om lillemandens ve og vel og så til kønsscanningen bare kunne nyde bilelderne og koncentere os om vi nu kunne se en tap eller ej. Der var nu ingen tvivl.. hehe

Og 400 kr.. syntes det var billigt. Der fik vi både masser af billeder og små videofrekvenser  

Ja kan huske da vi fik en 3D/4D scanningen med Lukas, det var også bare helt vildt fantastisk!! Man kunne bare se alt, og man kunne se ham smile, og ja alt...

400,-kr det var bestemt ikke galt, tror liiige jeg må snakke med manden om det... 

Anmeld

5. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Ja andre jeg kender som også bor på Amager, går til jordmor på Hvidovre...

Jeg skal føde på Hvidovre.. alle andre undersøgelser jeg skal til er på Hvidovre... Mærkeligt, det ikke er samlet 1 sted...

Hmm, ja det lyder lidt spøjst.. men det må være noget med at få det hele til at gå op  

Anmeld

5. april 2012

crille

nilletøz skriver:

Ja kan huske da vi fik en 3D/4D scanningen med Lukas, det var også bare helt vildt fantastisk!! Man kunne bare se alt, og man kunne se ham smile, og ja alt...

400,-kr det var bestemt ikke galt, tror liiige jeg må snakke med manden om det... 

Fedt at høre.. jeg har nemlig været lidt i tvivl. Syntes det virker vildt fedt og stort, men også lidt skræmmende.. 

Jeps 400, det er jo fundet.. hehe.. og vælger man senere at få 3d scanning samme sted, er der rabat på den (Jeg har været på scanningsklinikken lige ved hovedbanegården (buen) 

Anmeld

5. april 2012

nilletøz

crille skriver:

Fedt at høre.. jeg har nemlig været lidt i tvivl. Syntes det virker vildt fedt og stort, men også lidt skræmmende.. 

Jeps 400, det er jo fundet.. hehe.. og vælger man senere at få 3d scanning samme sted, er der rabat på den (Jeg har været på scanningsklinikken lige ved hovedbanegården (buen) 

Ja jeg var også i tvivl om vi skulle have den 3D/4D da jeg ventede Lukas, men er rigtig glad for at vi gjorde det.. Det kostede så 1200 den gang.. 

Ja 400 er jo billigt i forhold til hvad vi gav sidst (1200) så det tror jeg nu nok manden er med på når jeg spørger ham om det...

Du siger ved hovedbanen, hvor er det henne, det siger mig ingenting??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.