Det følelsesmæssige :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Koen.

EKBJ skriver:

UIh

Det håber jeg, vi skal ud og kigge på lejlighed imorgen!

Ih så krydser jeg fingre for den er noget for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Kruse90

EKBJ skriver:

Jeg er klar til baby! men vi har bare ikke styr på lejlighed endnu, fordi min far har svigtet os i sidste øjeblik så nu står vi og skal finde lejlighed inden 1 maj.. og det kan altså godt være svært! 

Huha
Så kan jeg virkelig godt forstå at du er stresset og syntes det hele vælter.
Det ville også stresse mig helt vildt.

Kram

Anmeld

28. marts 2012

CaWi

EKBJ skriver:

Vi er slet ikke flyttet endnu :-( det stresser mig sådan!! 

- har endelig fået købt pusletaske så jeg kan få pakket taske til sygehuset.. det har også været en af de ting der har "stresset" mig lidt.. 

Nogle gange kunne jeg bare godt tænke mig at man kunne stoppe tiden..!  

Øv... ja så kan jeg godt forstå din frustration  Vi fandt heldigvis vores lejlighed i midt december, og måneden efter var vi flyttet. Det er jeg godt nok glad for, for ville slet ikke kunne overskue at skulle flytte nu, eller når baby er kommet.

Så stort  til dig, og håber da i snart finder en løsning på bolig-problemet

Anmeld

4. april 2012

AnnikaDoula

Kære EKBJ og I andre. 

Det gir helt go mening at det stresser og gør usikker, når rammerne ikke er på plads. Det berømte redebygger-gen.

Foruden at være mor til to, hvor jeg især synes at bekymringerne om, hvordan jeg overhovedet ku blive klar både praktisk og mentalt fyldte mig 2. gang, ja så er jeg også coach og nu godt igang med at uddanne mig til doula - graviditets/fødsels/efterfødselsvejleder. Hvis der er brug for at få vendt tanker og følelser og få klarhed om egne ressourcer, så tilbyder jeg samtaler gratis for at få opbygget erfaring. Hvis interesse så send mig en mail på annikalion@gmail.com.

Kh

Annika

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.