Det følelsesmæssige :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

EKBJ

Er jeg den eneste hvor følelserne bare slet ikke kan følge med? Jeg er stresset og synes alting går for stærkt.. Føler slet ikke jeg har styr på noget som helst :-( 

Har tudeture indimellem fordi jeg synes det er så hårdt ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Kruse90

EKBJ skriver:

Er jeg den eneste hvor følelserne bare slet ikke kan følge med? Jeg er stresset og synes alting går for stærkt.. Føler slet ikke jeg har styr på noget som helst :-( 

Har tudeture indimellem fordi jeg synes det er så hårdt ..  

Du er ikke den eneste

Jeg har ikke kun følt mig stresset, men også været det, med alt det her skole halløj. Det kan også give mig tudeture Men vi er også mere følsomme her i graviditeten end hvad vi normalt er.

Er det det med baby du er stresset over og ikke føler dig klar til, eller er det bare generalt?

Kram

Anmeld

27. marts 2012

CaWi

Ved lige præcis hvordan du har det. Selvom jeg har 5 uger tilbage, er jeg så småt blevet grebet af panikken, om jeg nu også når det hele. Herhjemme skal kæresten feks have sat nogle kasser og knager op på den lilles værelse (det der med ragplugs er ikke lige mig) Men han er landmand, og i øjeblikket er køre de gylle i døgndrift, så det er ikke noget han når i den næste uges tid, og nu har det allerede ventet i to uger.  Selvom det jo egentlig er en lille ting, som han jo nok skal nå, er det bare noget der stresser mig så meget, og jeg kan finde på at tude over det mindste. Der er så mange ting man sagtens kan nå, men på en eller anden måde bliver det så uoverskueligt, fordi der jo på en måde er en tidsfrist.

Så stort til dig. Det skal nok gå det hele

Anmeld

27. marts 2012

JH12

Du er slet ikke den eneste, jeg tror vi alle har dage hvor følelserne bare løber afsted med os..

Jeg har dog ikke rigtig stress.. Men lige som man tror man har styr på tingene, så kommer der lige et eller andet i vejen- noget man mangler, eller noget man slet ikke har tænkt på..

Jeg mangler overskud, og søvn .. og det med at passe skolen, følelses fuldstændig umuligt, kan slet ikke tage mig sammen hverken til at komme afsted eller læse lektier -. og det giver bare så dårlig samtvittighed

Anmeld

27. marts 2012

EKBJ

Kruse90 skriver:

Du er ikke den eneste

Jeg har ikke kun følt mig stresset, men også været det, med alt det her skole halløj. Det kan også give mig tudeture Men vi er også mere følsomme her i graviditeten end hvad vi normalt er.

Er det det med baby du er stresset over og ikke føler dig klar til, eller er det bare generalt?

Kram

Jeg er klar til baby! men vi har bare ikke styr på lejlighed endnu, fordi min far har svigtet os i sidste øjeblik så nu står vi og skal finde lejlighed inden 1 maj.. og det kan altså godt være svært! 

Anmeld

27. marts 2012

EKBJ

CAWI skriver:

Ved lige præcis hvordan du har det. Selvom jeg har 5 uger tilbage, er jeg så småt blevet grebet af panikken, om jeg nu også når det hele. Herhjemme skal kæresten feks have sat nogle kasser og knager op på den lilles værelse (det der med ragplugs er ikke lige mig) Men han er landmand, og i øjeblikket er køre de gylle i døgndrift, så det er ikke noget han når i den næste uges tid, og nu har det allerede ventet i to uger.  Selvom det jo egentlig er en lille ting, som han jo nok skal nå, er det bare noget der stresser mig så meget, og jeg kan finde på at tude over det mindste. Der er så mange ting man sagtens kan nå, men på en eller anden måde bliver det så uoverskueligt, fordi der jo på en måde er en tidsfrist.

Så stort til dig. Det skal nok gå det hele

Vi er slet ikke flyttet endnu :-( det stresser mig sådan!! 

- har endelig fået købt pusletaske så jeg kan få pakket taske til sygehuset.. det har også været en af de ting der har "stresset" mig lidt.. 

Nogle gange kunne jeg bare godt tænke mig at man kunne stoppe tiden..!  

Anmeld

27. marts 2012

Koen.

Først et stort knus, det er bare helt normalt

Herhjemme har vi sådan set alt klar, men jeg har sååå mange tanker i hovedet konstant, hvordan skal det gå med 2 børn, kan vi klare det, hvad med søvnen (vores datter på knap 2 sover stadig virkelig elendigt) men manden min er rigtig god til at få mig til at blive rolig og det betyder alverden

Tag en ting af gangen og få styr på, så skal det hele nok gå

Anmeld

27. marts 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Først et stort knus, det er bare helt normalt

Herhjemme har vi sådan set alt klar, men jeg har sååå mange tanker i hovedet konstant, hvordan skal det gå med 2 børn, kan vi klare det, hvad med søvnen (vores datter på knap 2 sover stadig virkelig elendigt) men manden min er rigtig god til at få mig til at blive rolig og det betyder alverden

Tag en ting af gangen og få styr på, så skal det hele nok gå

Hvor er det dejligt med en mand der er så forstående

- min kæreste er ligeså frustreret som jeg

Anmeld

27. marts 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Hvor er det dejligt med en mand der er så forstående

- min kæreste er ligeså frustreret som jeg

Ja det er rigtig dejligt

Første gang var Han os ligeså rundt på gulvet over det hele som mig, men er sikker på det hele nok skal gå godt for jer

Anmeld

27. marts 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Ja det er rigtig dejligt

Første gang var Han os ligeså rundt på gulvet over det hele som mig, men er sikker på det hele nok skal gå godt for jer

Det håber jeg, vi skal ud og kigge på lejlighed imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.