Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen
Min kæreste og jeg har et gavekort til minicruise med oslo færgen.
Vi får det desværre ikke brugt, så håber der evt. kunne være der var nogle som var interesserede ?
Kom endelig med et bud.
Kram Julia & Kim
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvornår udløber det ? Er det fra Sjælland - Oslo ? Og hvad tænker I af pris ?
Det udløbet 12 marts 2013, og så er det fra Frederikshavn
Så ved jeg ikke om det stadig er noget ?
JuliaHougaard92 skriver: Det udløbet 12 marts 2013, og så er det fra Frederikshavn Så ved jeg ikke om det stadig er noget ?
Bor i Roskilde , så det er desværre lidt for besværgeligt
JuliaHougaard92 skriver: Hej Allesammen Min kæreste og jeg har et gavekort til minicruise med oslo færgen. Vi får det desværre ikke brugt, så håber der evt. kunne være der var nogle som var interesserede ? Kom endelig med et bud. Kram Julia & Kim
Øv at i ikke får det brugt skatMen håber der er en herinde fra som vil benytte sig af detDet må jo være dejligt med sådan en turKram
Sjovt, vi skal på minicruise i morgen, fra frederikshavn vi vandt gavekortet. Håber det bliver en hyggelig tur, det er i hvert fald en undskyldning for at få lidt romantic time alene med min kæreste
Gigl skriver: Sjovt, vi skal på minicruise i morgen, fra frederikshavn vi vandt gavekortet. Håber det bliver en hyggelig tur, det er i hvert fald en undskyldning for at få lidt romantic time alene med min kæreste
Ja tror også det er en god tur, men vi får simpelhent ikke tid til det
Hvor lang tid er det? Og hva indebærer det?
Hvad inkluderer det?? Og pris?
Jeg kunne godt være interesseret Hvor mange personer er det til og hvad er værdien? Ellers kan jeg ikke komme med et bud...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128