spørgsmål til NF..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

MMOGM

Da jeg var til nakkefoldscanning, skød hun på at vores lille baby ville blive en dreng, og det havde hun helt ret i 

Vi fik 5 billeder med hjem gratis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

som flere her inde ved fra nogle af mine mange andre indlæg, så skal jeg til NF imorgen.. jeg er MEGET spændt..

men kom lige til at tænke på, hvad kommer der til at ske ? hvad skal jeg forvente ?

ser/hører vi hjertelyd ?

ved jeg skal scannes men hvad og hvordan ved jeg ikke ? ? ?

please hjælp de damer  

hvordan gik det?

Anmeld

28. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

jeg skal selv på roskilde.. men de har en underlig regl med at vi kun må købe 1 billed  vi er jo 2 forældre og ville da ihværtifal gerne have et billed hver men det må man ikke.. syndes det er underligt.. fik i flere ? ?

jeg håber meget vi gerne må høre hjertelyd, det kunne jeg godt tænke mig.. var det ikke en special oplevelse ?

Vi fik 1 billede gratis til begge scanninger og ville vi betale 20 kr fik vi i alt 6 forskellige Vi valgte selvfølgelig at betale for de ekstra billeder, det er bare guld værd

Hvis i gerne vil have flere billeder kan i gøre som vi gjorde. Vi gik i en fotoforretning med billederne, valgte det bedste ud og fik lavet kopier til mormor, morfar og farmor til julegave

Jeg hørte først hjertelyd første gang hos jm og der var jeg omkring 15 uger. Hun sagde det var meget tidligt og hvis vi lovede ikke at gå i panik hvis hun ikke fandt den, ville hun gerne prøve. Hun fandt den og både farmand og jeg blev fugtige i øjenkrogen

Anmeld

28. marts 2012

MissBee

Princesspigen skriver:

min kæreste har rigtig gode overtagelses evner så jeg håber han klarer den

men jo tak

Hvordan gik det så? Er du glad og tilfreds???

Anmeld

28. marts 2012

Kløver

jeg skal selv på roskilde.. men de har en underlig regl med at vi kun må købe 1 billed  vi er jo 2 forældre og ville da ihværtifal gerne have et billed hver men det må man ikke.. syndes det er underligt.. fik i flere ? ?

jeg håber meget vi gerne må høre hjertelyd, det kunne jeg godt tænke mig.. var det ikke en special oplevelse ?

Her bruger de ikke det med at købe billeder, men der får man et eller flere hvis der lige er nogle gode, og alt efter hvem man er inde hos.
Hvis i køber et, kan i jo scanne dte ind på computeren, kan anbefales da selve scanningsbillederne er sarte og synes de falmer med tiden hvis de ikke holdes mørkt, så her er de blevet scannet ind og så enten printet ud eller lavet til fotografi

Laminer IKKE scanningsbillederne, de bliver helt sorte pga varmen

Håber i får en god oplevelse

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

Mettefpigen skriver:

Jaa det samme som de andre siger..  Og hvis du er heldig får du også afvide om det er en dreng eller pige  Og vi fik 3 billeder med, og kunne købe dem vi ville.....

vi vil ikke vide kønnet og baby lå så heldigvis os så vi ikke ku se det

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

hvordan gik det?

laver lige en anden tråd med opdaterirng så jeg ikke skal svare på det sammen 100 gange

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

MissBee skriver:

Hvordan gik det så? Er du glad og tilfreds???

mget glad, laver lige en opdaterings tråd så jeg ikke skal gentage mig selv for meget

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Vi fik 1 billede gratis til begge scanninger og ville vi betale 20 kr fik vi i alt 6 forskellige Vi valgte selvfølgelig at betale for de ekstra billeder, det er bare guld værd

Hvis i gerne vil have flere billeder kan i gøre som vi gjorde. Vi gik i en fotoforretning med billederne, valgte det bedste ud og fik lavet kopier til mormor, morfar og farmor til julegave

Jeg hørte først hjertelyd første gang hos jm og der var jeg omkring 15 uger. Hun sagde det var meget tidligt og hvis vi lovede ikke at gå i panik hvis hun ikke fandt den, ville hun gerne prøve. Hun fandt den og både farmand og jeg blev fugtige i øjenkrogen

vi fik os kun lov til at se hjertet slå..

men laver lige en opdaterings tråd så jeg ikke skal gentage mig selv til alle, det er lidt nemmere

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Her bruger de ikke det med at købe billeder, men der får man et eller flere hvis der lige er nogle gode, og alt efter hvem man er inde hos.
Hvis i køber et, kan i jo scanne dte ind på computeren, kan anbefales da selve scanningsbillederne er sarte og synes de falmer med tiden hvis de ikke holdes mørkt, så her er de blevet scannet ind og så enten printet ud eller lavet til fotografi

Laminer IKKE scanningsbillederne, de bliver helt sorte pga varmen

Håber i får en god oplevelse

tak fordi du delte ud af din erfaring  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.