Princesspigen skriver:
jeg skal selv på roskilde.. men de har en underlig regl med at vi kun må købe 1 billed
vi er jo 2 forældre og ville da ihværtifal gerne have et billed hver men det må man ikke.. syndes det er underligt.. fik i flere ? ?
jeg håber meget vi gerne må høre hjertelyd, det kunne jeg godt tænke mig.. var det ikke en special oplevelse ?
Måske mener de at man må få et men skal betale for resten?? Ellers virker det da meget mærkeligt!
Ja til nf fik vi 3 et closeup af hver baby og et fælles 
Første gang jeg hørte hjertelyd var det en helt speciel oplevelse og jegfældede da også et par tåre!
Hvis du får en kedelig nf og bliver skuffet vil jeg klart anbefale dig at købe dig til en privat scanning. Deres maskiner er nyere ogderved er kvaliteten bedre hvilket betyder meget når man ikke er rutineret til at se på skærmen. 
Kan huske engang hvor damen sagde "Nååhhh en lille fod" og både kæresten og jeg forstod og så ingenting på skærmen.. De glemmer lidt hvor svært det kan være at se de første par gange!
Nu er jeg blevet totalt haj til at tyde scanninger så meget at ved sidstescanning spurgte lægen mig om jeg var under udd. til jordemor 
Anmeld