Æggeløsning efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg fik en SA for 3 uger siden, og har testet for æggeløsning siden det stoppede med at bløde for 2 uger siden.. Men den viser kun en streg så må virkelig være langt fra en æggeløsning.. Men er der nogen herinde der ved hvornår man får æggeløsning igen..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg fik en SA for 3 uger siden, og har testet for æggeløsning siden det stoppede med at bløde for 2 uger siden.. Men den viser kun en streg så må virkelig være langt fra en æggeløsning.. Men er der nogen herinde der ved hvornår man får æggeløsning igen..?

det variere fuldstændig fra person til person

Anmeld

27. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Det er der vist ingen, der kan fortælle dig, men når din HCG er lav nok, skulle din naturlige cyklus gerne gå i gang igen, og så stiger produktionen af LH, og det skulle jo så gerne give dig en ægløsning.

Held og lykke.

Anmeld

27. marts 2012

ekebiv

Jeg fik min første mens 5 uger efter min MA og må jo så ha haft ægløsning ca 14 dage inden tænker jeg.

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for svarene.. Jeg må bare være lidt tålmodig går jeg ud fra.. Håber snart jeg blir gravid igen og at det blir i maven.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.