saa blev to babyer til en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Camillos

1234567890 skriver:

ja det var ikke lang tid jeg fik nydt nyheden om tvillinger.... jeg havde ondt i maven en aften, og tog til laege om morgen, hvor hun ingen hjertelyd kunne finde... hun sagde jeg ville nok se blod. Hvis det var roedt var det normalt fra den doede baby, hvis det var meget og moerkeroedt var det fra den raske....

det var "heldigvis" kun roedt....

men alligevel

Ja det er aldrig nemt at opleve ... ! Føler med dig.. virkelig...! Men  du har trods alt et andet lille liv i maven som er stærkt og har det godt!  for den anden spire har det godt og du snart begynder at kunne glæde dig over det lille liv! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

MorDk

Det må være hårdt!Du får en krammer herfra!  Men tænk positivt og glæd dig over at du stadig har en lille basse i maven...!

Jeg troede ikke man kunne høre hjertelyd før omkring uge 11? 

Anmeld

27. marts 2012

maria_wlt

1234567890 skriver:

Jeg var for tre dage siden gravid med enaeggede tvillinger havde smerte i min mave i foregaas, og tog til laege naeste dag... og hun kunne ikke finde hjertelyden paa den ene.... fordi hun/han var doed....

Fuck det er haardt ... har graedt og graedt...

men hun siger at den anden baby har det godt og er staerk...

alligevel savner jeg den anden...

tog til laege i dag, og den doede er ved at "forsvinde" af sig selv... farvel min skat....

Det er bare ikke sjovt..

Vi sagde farvel til Tristan's enæggede bror i uge 19..

Mit bedste råd er direkte glemme den anden.. Tro på at det var kroppens egen mening fordi der var noget galt.. Brug din energi på din raske baby  

Alting skal nok gå....især når baby kommer ud 

Anmeld

27. marts 2012

Gravid2012

MorDk skriver:

Det må være hårdt!Du får en krammer herfra!  Men tænk positivt og glæd dig over at du stadig har en lille basse i maven...!

Jeg troede ikke man kunne høre hjertelyd før omkring uge 11? 

ja det er sgu haardt, men ja proever at vaere glad for min bebse som er inde i maven...

joh jeg hoerte hjertelyd da jeg var under 8 uger henne...

men nu bor jeg i graekenland, ved ikke hvordan det foregaar i dk...

tak for din stoette

Anmeld

27. marts 2012

Kofoed.

Øv, ikke også dig. Men selvom det hele er hårdt lige nu, så hver glad for, at du ikke skal føde den anden som sådan, det er skide hårdt og hver også glad for det er nu, selvom du allerede er ved at være mentalt klar på to, så bliver det ikke bedre med tiden.

Find glæden i den i nu skal have og nyd den.

Men det er loddet med tvillinger, sa risikoen er høj indtil uge 10, selvom der allerede er set hjerteblik.

Hilsen hende der mistede sin datters tvilling søster i 21. uge, men blev først opdaget i 24. uge.

Anmeld

27. marts 2012

Hyacinth

1234567890 skriver:

jeg er 9 uger henne... jeg troede foerst at det var fordi jeg havde stoevsuget, det var der smerterne kom. Hun havde sagt paa forhaand at jeg skulle tag det med ro, da det er svaer med enaeggede... men det var ikke derfor sagde hun. hun/han har bare ikke vaeret staerk nok......

tak og et til dig ogsaa..

Ih altså

Ja, du må jo nok tænke "positivt", så vidt du kan og glæde dig over den stærke bebs, selvom du selvfølgelig skal have lov til at sørge.

Sender dig en masse tanker til dig og din lille engel

Og bare fordi, man "kun" er 9 uger henne, er det stadig rigtig hårdt og fuldt forståeligt, at du er ked. Husk det!

Anmeld

27. marts 2012

Linsi

1234567890 skriver:

Jeg var for tre dage siden gravid med enaeggede tvillinger havde smerte i min mave i foregaas, og tog til laege naeste dag... og hun kunne ikke finde hjertelyden paa den ene.... fordi hun/han var doed....

Fuck det er haardt ... har graedt og graedt...

men hun siger at den anden baby har det godt og er staerk...

alligevel savner jeg den anden...

tog til laege i dag, og den doede er ved at "forsvinde" af sig selv... farvel min skat....

Sig mig har de slet ikke scannet dig, før de kan konkludere dette????

Anmeld

27. marts 2012

Gravid2012

Lindi skriver:

Sig mig har de slet ikke scannet dig, før de kan konkludere dette????

jo er blevet scannet da jeg var

5 uger henne, det viste bare en lille rund aeg

og saa da jeg var 8 uger henne, hvor det viste at det var 2 babyer inde i aegget... (hoerte begge hjertelyde)

og saa da jeg var 8+4 mistede havde jeg mavesmerter, og tog til laegen hvor hun scannede mig igen... hun fandt kun en hjertelyd..

og idag scannede hun mig (8+6), den ene baby var "forsvundet" ...

Anmeld

27. marts 2012

Maria-s

Ville ikke gå uden lige at sende dig et varmt kram.

Anmeld

27. marts 2012

Linsi

1234567890 skriver:

jo er blevet scannet da jeg var

5 uger henne, det viste bare en lille rund aeg

og saa da jeg var 8 uger henne, hvor det viste at det var 2 babyer inde i aegget... (hoerte begge hjertelyde)

og saa da jeg var 8+4 mistede havde jeg mavesmerter, og tog til laegen hvor hun scannede mig igen... hun fandt kun en hjertelyd..

og idag scannede hun mig (8+6), den ene baby var "forsvundet" ...

Åh det er jeg ked af at høre, det må være frygteligt for jer

nu har du jo også været opsat på at at få to guldklumper.  Håber virkelig du alligevel kommer til at nyde din graviditet fuldt ud.. og ikke spekulere så meget, selvom det selvfølgelig er mega hårdt. Jeg plejer sommetider at trøste mig selv med hvis der sker drastiske ting i mit liv med, at jeg tror der er en mening med alt. Ved godt det lyder lidt åndsvagt.. men måske var den anden syg, og det ville være frygteligt hvis du nu gik hele graviditeten ud og fødte et meget sygt barn som man måske mistede alligevel. Håber virkelig du har nogle mennesker omkring dig nu til at trøste, og snakke med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.