saa blev to babyer til en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

B&J

jeg sender dig en kæmpe krammer og det gør virkelig ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Gravid2012

B&J skriver:

jeg sender dig en kæmpe krammer og det gør virkelig ondt

tak

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

1234567890 skriver:

Jeg var for tre dage siden gravid med enaeggede tvillinger havde smerte i min mave i foregaas, og tog til laege naeste dag... og hun kunne ikke finde hjertelyden paa den ene.... fordi hun/han var doed....

Fuck det er haardt ... har graedt og graedt...

men hun siger at den anden baby har det godt og er staerk...

alligevel savner jeg den anden...

tog til laege i dag, og den doede er ved at "forsvinde" af sig selv... farvel min skat....

Ihh jeg nåede lige at se det var tvillinger .. og nu dette?! ... 

Har du overhovedet blødt eller noget siden  du siger den anden er ved at forsvinde? Eller fik du "bare" smerter?  

Føler med dig. Det må være en grim oplevelse! Kæmpe krammer herfra!

Anmeld

27. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Mange tusind tanker og kram herfra..
Du kan trøste dig med du stadig bærer på den anden, du skal dog give dig selv lov til at sørge over den der nu er gået tabt!!!!!

Livet er ikke altid retfærdigt, det tager nogle valg på vores vegne som vi ikke ønsker...Vi lærer at leve med det..

Anmeld

27. marts 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Ihh jeg nåede lige at se det var tvillinger .. og nu dette?! ... 

Har du overhovedet blødt eller noget siden  du siger den anden er ved at forsvinde? Eller fik du "bare" smerter?  

Føler med dig. Det må være en grim oplevelse! Kæmpe krammer herfra!

ja det var ikke lang tid jeg fik nydt nyheden om tvillinger.... jeg havde ondt i maven en aften, og tog til laege om morgen, hvor hun ingen hjertelyd kunne finde... hun sagde jeg ville nok se blod. Hvis det var roedt var det normalt fra den doede baby, hvis det var meget og moerkeroedt var det fra den raske....

det var "heldigvis" kun roedt....

men alligevel

Anmeld

27. marts 2012

Dot D

Det er jeg godt  nok ked af at høre Men dejligt at høre, at den du har endnu er stærk.

Nu må du tage det roligt, og ikke gøre for mange vilde ting.

Stort 

Anmeld

27. marts 2012

Gravid2012

Dot D skriver:

Det er jeg godt  nok ked af at høre Men dejligt at høre, at den du har endnu er stærk.

Nu må du tage det roligt, og ikke gøre for mange vilde ting.

Stort 

ja jeg er sengeliggende nu indtil alt blod kommer ud fra den doede baby... saa der ikke sker noget med den raske .... oev... havde lige glaedet mig til to

Anmeld

27. marts 2012

Dot D

1234567890 skriver:

ja jeg er sengeliggende nu indtil alt blod kommer ud fra den doede baby... saa der ikke sker noget med den raske .... oev... havde lige glaedet mig til to

Åh, jeg kan godt forstå dig... Det er jo en kæmpe gave, at der pludselig er to, så skal dit hovede pludseligt tænke, at der "kun" er én igen...

Jeg håber virkeligt, at du klare det.... Ellers må du skrive

Anmeld

27. marts 2012

Gravid2012

Dot D skriver:

Åh, jeg kan godt forstå dig... Det er jo en kæmpe gave, at der pludselig er to, så skal dit hovede pludseligt tænke, at der "kun" er én igen...

Jeg håber virkeligt, at du klare det.... Ellers må du skrive

tak soede

Anmeld

27. marts 2012

M (:

Jeg var for tre dage siden gravid med enaeggede tvillinger havde smerte i min mave i foregaas, og tog til laege naeste dag... og hun kunne ikke finde hjertelyden paa den ene.... fordi hun/han var doed....

Fuck det er haardt ... har graedt og graedt...

men hun siger at den anden baby har det godt og er staerk...

alligevel savner jeg den anden...

tog til laege i dag, og den doede er ved at "forsvinde" af sig selv... farvel min skat....

Kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være - og nej, det er ingen trøst, at der "trods alt stadig er en", for der VAR jo TO, og i dit hjerte er du allerede mor til to.. Og det er helt i orden at være ked af det, for du har jo mistet uanset hvad andre siger..

Håber du snart vil genfinde overskuddet og glæden over den ønskebaby du heldigvis stadig venter..

Mange kram og tanker herfra.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.