hvor er det bare fustrerende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Øv

Kan du ikke se på tingene og fjerne de lette og så spørge varmemesteren om han vil tage det sidste tunge og hjælpe med det? Det kan ik tage længe hvis du iforvejen har styr på hvad der skal ud og det er jo i alles interesse at kælderen bliver ordnet hurtigst muligt

det er forsøget værd men gårdmændende sagde før de ikke havde tid til at hjælpe da de skal have lavet røret der er i stykker og have alt vanet væk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

det er forsøget værd men gårdmændende sagde før de ikke havde tid til at hjælpe da de skal have lavet røret der er i stykker og have alt vanet væk 

Er det helt umuligt at få dem til at hjælpe så tag det værste og lad resten stå til kæresten

Eller hvis kæresten har nogle venner du ik lige har tænkt over som han måske kan få til at komme forbi en halv times tid. Han kan jo oz bare sige det er din ryg der er problemet hvis hans venner heller ik ved noget endnu

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Er det helt umuligt at få dem til at hjælpe så tag det værste og lad resten stå til kæresten

Eller hvis kæresten har nogle venner du ik lige har tænkt over som han måske kan få til at komme forbi en halv times tid. Han kan jo oz bare sige det er din ryg der er problemet hvis hans venner heller ik ved noget endnu

han bor i jægerspris så alle hans venner er i nordsjælland området, jeg bor selv i hundige..

det eneste jeg kan håbe på er måske at få fat på min fastr og overtale hende eller os håbe på kæresten får tid til at komme forbi..

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

han bor i jægerspris så alle hans venner er i nordsjælland området, jeg bor selv i hundige..

det eneste jeg kan håbe på er måske at få fat på min fastr og overtale hende eller os håbe på kæresten får tid til at komme forbi..

Kunne være en af dem arbejdede i nærheden så det kunne være på vej hjem fra job

Men vi krydser fingre for at det lykkedes

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Kunne være en af dem arbejdede i nærheden så det kunne være på vej hjem fra job

Men vi krydser fingre for at det lykkedes

tak skal du have  

er godt nok nået de 12 + uger idag men derfor tænker jeg stadig over at det nok ikke er så smart at løfte på for meget tungt, tager jo heller ikke smertestillende til ryggen grundet min baby..

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

tak skal du have  

er godt nok nået de 12 + uger idag men derfor tænker jeg stadig over at det nok ikke er så smart at løfte på for meget tungt, tager jo heller ikke smertestillende til ryggen grundet min baby..

Nej når du oz har ryg problemer så er det bedst ik at overanstrenge sig, så du hverken får ondt i baby eller ryg

Jeg har mange tunge løft på mit arbejde så jeg meldte oz klart ud da jeg var i 5. uge at jeg var gravid så derfor var det slut med en masse ting. Der er bare ingen grund til at tage chancen hvis man oz vil holde sidst i graviditeten

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Nej når du oz har ryg problemer så er det bedst ik at overanstrenge sig, så du hverken får ondt i baby eller ryg

Jeg har mange tunge løft på mit arbejde så jeg meldte oz klart ud da jeg var i 5. uge at jeg var gravid så derfor var det slut med en masse ting. Der er bare ingen grund til at tage chancen hvis man oz vil holde sidst i graviditeten

lige precis.. du har så meget ret..

og min rygskade har det i forvejen med at gøe det svært for mig ind i mellem.. så skal virkelig være mere forsiktig..  det er bare irriterende..

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

lige precis.. du har så meget ret..

og min rygskade har det i forvejen med at gøe det svært for mig ind i mellem.. så skal virkelig være mere forsiktig..  det er bare irriterende..

Ja det er ihvertfald ik en drømmesituation at sidde i, men så længe du tænker dig om og lytter til din krop så skal du nok klare det

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Ja det er ihvertfald ik en drømmesituation at sidde i, men så længe du tænker dig om og lytter til din krop så skal du nok klare det

tak skal du have.. det er sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.