hvor er det bare fustrerende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Princesspigen

bliver vækket ½ 8 da det ringer på døren med den besked, der er 10 cm vand i kælederen vi skal ind i jeres kælderrum..

skynder mig i noget tøj når hverken morgentisse eller noget, ned i kælderen.. det meste af vandet står der så en gårmand og skraber væk..

åbner, der er meget meget lidt vand i mit kælderrum, og jeg når lige at fjerne det elektronik der står på gulvet...

har så snakket med kæresten som er på arbejde, (han er flyttemand) han siger jeg skal tømme hele kælderen, rydde op, smide ud det der er vådt ellers går der hurtigt mug i hele kælderrummet..

jeg er (hemmelig) gravid og har en ryg skade og enda ondt i ryggen idag da jeg har ligget forkert i nat.. så kan ikke flytte på kasser og diverse i kælderen selv..

og selvfølgelig er der INGEN hjælp og hente  

jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, sku jo helst ske noget lige nu..

det er bare SÅ fustrerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Bassemor<3

Ved din kæreste ikke du er gravid ? hvis han godt ved det, kan han da vel godt forstå at det nok ikke lige er hovedrengøring af kælderrum der er godt lige pt ? Og der går altså ikke mug i det, hvis du venter til han kommer hjem så i kan gøre det sammen ! 

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

babyboy2012 skriver:

Ved din kæreste ikke du er gravid ? hvis han godt ved det, kan han da vel godt forstå at det nok ikke lige er hovedrengøring af kælderrum der er godt lige pt ? Og der går altså ikke mug i det, hvis du venter til han kommer hjem så i kan gøre det sammen ! 

jo min kæreste ved det godt men resten af familien ved det ikke...

problemet er lidt at min kæreste først kommer hjem til mig imorgen formiddag og der skal jo ske noget idag

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

bliver vækket ½ 8 da det ringer på døren med den besked, der er 10 cm vand i kælederen vi skal ind i jeres kælderrum..

skynder mig i noget tøj når hverken morgentisse eller noget, ned i kælderen.. det meste af vandet står der så en gårmand og skraber væk..

åbner, der er meget meget lidt vand i mit kælderrum, og jeg når lige at fjerne det elektronik der står på gulvet...

har så snakket med kæresten som er på arbejde, (han er flyttemand) han siger jeg skal tømme hele kælderen, rydde op, smide ud det der er vådt ellers går der hurtigt mug i hele kælderrummet..

jeg er (hemmelig) gravid og har en ryg skade og enda ondt i ryggen idag da jeg har ligget forkert i nat.. så kan ikke flytte på kasser og diverse i kælderen selv..

og selvfølgelig er der INGEN hjælp og hente  

jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, sku jo helst ske noget lige nu..

det er bare SÅ fustrerende

Mug udvikler sig altså ik over et par timer, så vent du til din kæreste kommer hjem så han kan tage det tunge

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Mug udvikler sig altså ik over et par timer, så vent du til din kæreste kommer hjem så han kan tage det tunge

han kommer ikke her hjem før imorgen

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

han kommer ikke her hjem før imorgen

Okay ja så er det et større problem!

Kan du ik sige til familie/venner at det er ryggen der er problemer med i dag, når du nu HAR dårlig ryg iforvejen og finde hjælp på den måde?

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Okay ja så er det et større problem!

Kan du ik sige til familie/venner at det er ryggen der er problemer med i dag, når du nu HAR dårlig ryg iforvejen og finde hjælp på den måde?

om det ser ud lige nu så er der INGEN hjælp at hente  nogle steder

Anmeld

27. marts 2012

LR85

Din familie ved vel godt då har dårlig ryg, så de kan måske hjælpe. Elle gårdmanden? Du behøver jo ikke blande graviditeten ind i

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

om det ser ud lige nu så er der INGEN hjælp at hente  nogle steder

Øv

Kan du ikke se på tingene og fjerne de lette og så spørge varmemesteren om han vil tage det sidste tunge og hjælpe med det? Det kan ik tage længe hvis du iforvejen har styr på hvad der skal ud og det er jo i alles interesse at kælderen bliver ordnet hurtigst muligt

Anmeld

27. marts 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

Din familie ved vel godt då har dårlig ryg, så de kan måske hjælpe. Elle gårdmanden? Du behøver jo ikke blande graviditeten ind i

det er det der er så fustrerende der er ingen der kan eller vil hjælpe åbenbart :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.