Min (nye) bryllups tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Kay

så kommer der lige det sidste billed for denne gang...

picknik kurven kæresten kom stolt hjem med en dag

og den er bare lille fin og romantisk.... så skal vi ha en køletaske med vedsiden af... men man kan da ik undvære sådan en kurv når man skal på picknik

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Kay

B&J skriver:

Hold da op en masse flotte ting ej altså og din kjole super enkelt og super super smuk og jeg er så vild med dit strømpe bånd hvor har du købt det henne??

ej hvor jeg glæder mig til at se dig med kjolen på og du står siden af din mand

mange tak er også super tilfreds

strømpebåndet er lavet af    Malthesmor  hun har denne hjemmeside... www.personligebamser.dk 

men fik det speciel lavet i de lillae farver

Anmeld

4. juni 2012

Kay

puh... nu nermer dagen sig hastigt... der er under 3 uger tilbage... 19 dage...

om 19 dage bliver jeg frue... puhhh...

har snakket hår med frisøren... aftalt tid med fotografen... frokosten er på plads...

Torsdag i næste uge skal jeg ned og prøve kjolen... og se om maven stadig kan være der  den dag er der kun 9 dage til bryllupet...

der er bestilt tid til at få ordnet negle... puhhh det hele nærmer sig stille og roligt...

men mangler stadig at finde ud af hvad vi skal havde i picknik kurven og at købe morgen gaven...

Anmeld

18. juni 2012

Kay

så har vi holdt møde med fotograferne...

et venne par af min farfar der før har taget super gode billeder af os... og vi er fuldt ud på bølgelængde med hvilke slags billeder vi ønsker os... selvom de begge har arbejdet som fotografer i mange år er de ikke bryllups fotografer og har aldrig taget billeder til bryllupper... så det bliver rigtig spændende... men vi har fuld tiltro til at de kan klare opgaven og glæder os til at se resultatet... for vi ved de er super dygtige og meget professionelle

kan godt mærke at vi nærmere os dagen... det er nu på lørdag!!! det er virkelig en underlig følelse... den dag vi har gået og snakket om, planlagt og glædet os så meget til... er lige om et par dage...

følger vejrudsigten flere gange om dagen... lige nu ser den ik for god ud...

alle dage op til bryllupet er planlagt med alle de ting der skal laves, pakkes og gøres klar... og jeg skal nå at få lidt mere farve når de nu lover godt vejr de næste par dage...

og bede til vejrguderne om at det ikke regner og blæser på lørdag... skyer er fint nok... men regn og blæst vil ikke være det sjoveste...

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Så kom den store dag...

og det har jeg lavet en tråd om... med billeder

den er lang, MEGET lang, selvom jeg ihærdigt prøvede at begrænse mig

https://www.baby.dk/debat/180806pi1/bryllup/min-bryllups-beretning-meget-lang--billed-spam.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.