Min (nye) bryllups tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

TrineMine86

Kay skriver:

mere og mere falder på plads til vores store dag...

her er billeder af de 2 par sko jeg overvejer at havde på... er sikker på det bliver et af dem da de er dejlig behagelige at havde på og jeg jo er lidt over en måned længere hende der end jeg er nu

ihh hvor ser det hele ud til at blive rigtig fantastisk  jeg håber i får en dejlig og uforglemmelig dag - og at vejret er med jer, det ville da være skønt med solskin når man skal holde picnic 

synes nok de hvide sandaler, hvis jeg skulle vælge 

må jeg spørge hvad sådan nogle vielsesringe koster? bare for at have en ide om hvad hvilket prisleje de ligger i? synes nemlig det er svært at vurdere ud fra udseendet  ikke fordi jeg skal giftes, er bare lidt nysgerrig hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Kay

TrineMine86 skriver:

ihh hvor ser det hele ud til at blive rigtig fantastisk  jeg håber i får en dejlig og uforglemmelig dag - og at vejret er med jer, det ville da være skønt med solskin når man skal holde picnic 

synes nok de hvide sandaler, hvis jeg skulle vælge 

må jeg spørge hvad sådan nogle vielsesringe koster? bare for at have en ide om hvad hvilket prisleje de ligger i? synes nemlig det er svært at vurdere ud fra udseendet  ikke fordi jeg skal giftes, er bare lidt nysgerrig hihi

ja de er købt hos bound4life.dk og har jostet lige under 2000 kr for paret... vi valgte at det skulle være stål, de har dem magen til i sølv og de koster kun om kring 1600 kr... men vi kan bedst li stål farven da den ik er så skindende og bling bling agtig

Anmeld

12. maj 2012

TrineMine86

Kay skriver:

ja de er købt hos bound4life.dk og har jostet lige under 2000 kr for paret... vi valgte at det skulle være stål, de har dem magen til i sølv og de koster kun om kring 1600 kr... men vi kan bedst li stål farven da den ik er så skindende og bling bling agtig

waow, det er en pris jeg kan li 

har set på mange ringe, men synes det er absurd med ringe til 10-12.000 kr  og de er jo super flotte, dem der 

Anmeld

12. maj 2012

Kay

TrineMine86 skriver:

waow, det er en pris jeg kan li 

har set på mange ringe, men synes det er absurd med ringe til 10-12.000 kr  og de er jo super flotte, dem der 

vi har også kigget på rigtig mange... og ja der er mange vilde priser... men vi faldt pladask for disse... og er bare super glade for dem allerede

Anmeld

12. maj 2012

TrineMine86

Kay skriver:

vi har også kigget på rigtig mange... og ja der er mange vilde priser... men vi faldt pladask for disse... og er bare super glade for dem allerede

ja det kan jeg godt forstå i er - det er absolut også noget i den stil jeg gerne vil have - hvis jeg en dag skulle blive gift..

har vidst en kæreste med meget DÅRLIGE knæ høhø 

Anmeld

12. maj 2012

Kay

TrineMine86 skriver:

ja det kan jeg godt forstå i er - det er absolut også noget i den stil jeg gerne vil have - hvis jeg en dag skulle blive gift..

har vidst en kæreste med meget DÅRLIGE knæ høhø 

hihi ja det er jo ik så godt... høre tit om den slags skade hos mænd...

Anmeld

12. maj 2012

TrineMine86

Kay skriver:

hihi ja det er jo ik så godt... høre tit om den slags skade hos mænd...

ja hihi.. og desværre så har han lige fået en fodboldskade og skal opereres i næste måned i KNÆET, så nu har han da virkelig DÅRLIG knæ  

har ellers tilbudt ham knæbeskyttere for maaange år siden 

Anmeld

12. maj 2012

Kay

TrineMine86 skriver:

ja hihi.. og desværre så har han lige fået en fodboldskade og skal opereres i næste måned i KNÆET, så nu har han da virkelig DÅRLIG knæ  

har ellers tilbudt ham knæbeskyttere for maaange år siden 

prøv at købe en til ham og skriv med store bogstav venstre (er det ik det de liggr på?) så kan det være han forstår den??

men nok først når han er kommet sig oven på operationen

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Har da helt glemt at vise jer brudepige kjolen...

min kusine på 12 år skal være brudepige... og vi var ude og fine en kjole til hende... en lille tøse shoppe tur vi fandt denne i hogm og den er bare såååå fin til hende...

og passer super godt til de smykker jeg købte til hende på filipinrene et par dage efter manden friede... har hele tiden vist at hun skulle være brudepige og hun får smykkererne på dagen perlerne er svagt lysserøde...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2012

B&J

Hold da op en masse flotte ting ej altså og din kjole super enkelt og super super smuk og jeg er så vild med dit strømpe bånd hvor har du købt det henne??

ej hvor jeg glæder mig til at se dig med kjolen på og du står siden af din mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.