Pipsemor skriver:
Hej Mathilde,
Jeg beklager meget at jeg ikke har været på baby.dk og set dit svar.
Jeg er dog rigtig tilfreds med det. Din måde at opmuntre på er lige hvad der skal til - især fordi jeg stadig ikke har født og nu er 40+5.
Jeg har en syg dreng på 2 ½ år med 39.8 i feber og blev holdt vågen indtil kl. 4 imorges af veer, men jeg må have fået lidt søvn i ve-pauserne. De gik som sagt i sig selv kl. ca. 4 imorges og kl. 6 ringede jeg ud til Roskilde og ville høre, hvordan jeg skulle forholde mig til dig. Jeg kan ikke klarer endnu sådan en nat, men de kan desværre ikke gøre noget. Udover at jeg fik en tid til et 41+3 tjek på lørdag (hvis ikke jeg har født inden). Jeg synes bare ikke at jeg har det godt længere og jeg har også lige været igennem en penicillin kur. Ikke noget med det at gøre men jeg er bare træt og ked af at have ondt. Som om bliver gjort til grin på en eller måde. Derfor tænker jeg også om jeg overhovedet har kræfterne når det endelig skal være.
Nu er det mig der ikke har været på baby.dk 
Jeg håber du har født og ligger med din dejlige baby i armene.
Hvis ikke, synes jeg du skal se om du kan få din dreng passet, så du kan få hvilet dig og samle kræfter til fødslen. Det er ikke godt hvis du er udmattet, når fødslen går i gang.
Jeg kan godt forstå du bliver ked af det, når de ikke vil sætte dig igang og måske føler du at de ikke lytter og tager dig seriøst. Men det er bare ikke altid den bedste løsning, at blive sat igang og presse kroppen til noget den ikke er klar til.
Som sagt håber jeg du er kommet på den anden side af fødslen og ellers så hvil dig alt det du kan!!
Stort knus og held og lykke
det skal nok gå.
Anmeld