Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DitteMarie skriver: Til Felix på 15 mdr. Har vi en blød, sort lækker softshell fra Reima
Til Felix på 15 mdr. Har vi en blød, sort lækker softshell fra Reima
min dp har nu sagt at hun gerne vil have en vindtæt sommerjakke da hun mener at det hurtigt bliver for varmt med softshell...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
roenlund skriver: er den alle pengene værd? jeg har aldrig haft den i hænderne og er tør derfor ikke købe den, selvom jeg fandt en sort en jeg synes er fed, men det er mange penge hvis jeg ikke kan lide den...
er den alle pengene værd? jeg har aldrig haft den i hænderne og er tør derfor ikke købe den, selvom jeg fandt en sort en jeg synes er fed, men det er mange penge hvis jeg ikke kan lide den...
Jeg synes, den et vildt fed! Vedhæfter lige et billede af Laura i den
Baagøe skriver: Jeg synes, den et vildt fed! Vedhæfter lige et billede af Laura i den
den ser bare rigtig lækker ud, men min dp siger at hun synes ikke jeg behøver købe en softshell da hun mener den bliver for varm meget snart...
og hvor er det et skønt billede...
roenlund skriver: den ser bare rigtig lækker ud, men min dp siger at hun synes ikke jeg behøver købe en softshell da hun mener den bliver for varm meget snart...
Laura har også en fleecejakke
roenlund skriver: og hvor er det et skønt billede...
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128