overgangsjakke/sommerjakke børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Bb3031

Alexander har af sin mormor fået en softshell heldragt fra Name it. Den er bare super lækker og bliver brugt her i overgangstiden. Fra sidste år har han en softshell jakke fra Color Kids, som han stadig kan passe.

Til sommer har jeg købt denne jakke til ham i grøn: http://www.next.co.uk/g372602s4#808146g37

Jeg vil utroligt gerne have fat på en fleecetrøje/ jakke til ham, som han kan bruge, når han sover middagslur ude i barnevognen. 

Tror vist ikke min dreng mangler noget  Hi Hi..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

roenlund

Peiner skriver:

Alexander har af sin mormor fået en softshell heldragt fra Name it. Den er bare super lækker og bliver brugt her i overgangstiden. Fra sidste år har han en softshell jakke fra Color Kids, som han stadig kan passe.

Til sommer har jeg købt denne jakke til ham i grøn: http://www.next.co.uk/g372602s4#808146g37

Jeg vil utroligt gerne have fat på en fleecetrøje/ jakke til ham, som han kan bruge, når han sover middagslur ude i barnevognen. 

Tror vist ikke min dreng mangler noget  Hi Hi..

Jeg tror også at det ender med en softshell og så må jeg se hvor meget mere vi for brug for...

Anmeld

26. marts 2012

Bb3031

roenlund skriver:

Jeg tror også at det ender med en softshell og så må jeg se hvor meget mere vi for brug for...

Vi er i hvertfal rigtig glade for vores  Shoftshell heldragten har virkelig vundet indpas både herhjemme og hos dagplejeren. 

Anmeld

26. marts 2012

LinLin

roenlund skriver:

Jeg er meget i tvivl, på de varme eftermiddage vi har haft har han bare en trøje og regnjakke på, mon en softshell så bliver for varm...

Jeg synes det er for varmt... Både min stor søn og jeg bruger softshell sin vinter jakke.... Så med en fleece under...

En skaljakke er super fordi den er vandtæt og Åndbar og så kan man jo evt supplere med en trøje kølige dage/ Aftener :-)

Anmeld

26. marts 2012

roenlund

DAs mor skriver:

Jeg synes det er for varmt... Både min stor søn og jeg bruger softshell sin vinter jakke.... Så med en fleece under...

En skaljakke er super fordi den er vandtæt og Åndbar og så kan man jo evt supplere med en trøje kølige dage/ Aftener :-)

Jeg tror jeg må på tilbudsjagt og se om jeg kan finde noget billigt så han kan få begge dele...

Anmeld

26. marts 2012

roenlund

Peiner skriver:

Vi er i hvertfal rigtig glade for vores  Shoftshell heldragten har virkelig vundet indpas både herhjemme og hos dagplejeren. 

er softshell'en blød eller stiv i det?

Anmeld

27. marts 2012

Bb3031

roenlund skriver:

er softshell'en blød eller stiv i det?

Den er blød, slet ikke stiv  Den er virkelig lækker.

Anmeld

27. marts 2012

roenlund

Peiner skriver:

Den er blød, slet ikke stiv  Den er virkelig lækker.

Jeg har lige snakket med Liams dp idag og hun synes jeg skal købe en vindtæt sommerjakke da hun mener at en softshell bliver for varm for hurtigt... så nu kan jeg starten min søgen helt forfra

Anmeld

27. marts 2012

Bb3031

roenlund skriver:

Jeg har lige snakket med Liams dp idag og hun synes jeg skal købe en vindtæt sommerjakke da hun mener at en softshell bliver for varm for hurtigt... så nu kan jeg starten min søgen helt forfra

Hi hi  Jeg skulle i mit første svar gerne have lagt et link ind af Alexanders sommerjakke. Sidste år havde han en anorak fra Tiny Minymo - super smart og også rigtig god.

Anmeld

28. marts 2012

DitteMarie

Til Felix på 15 mdr. Har vi en blød, sort lækker softshell fra Reima

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.