Pusle pladsen færdig + mave billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

Sille86

DET Poulsen skriver:

Iiiihhhh altså hvor har du fundet de bogkasser henne, jeg kan ikke finde dem andet på nettet - men synes det er dyrer der end jeg husker dem..

Junior skal bo i vores soveværelse, da vi regner med at få solgt og finde noget andet -´og derfor vil jeg gerne lave et hjørne der er hans, og derfor kigget efter netop sådan nogle bogkasser jeg selv kan pynte..

Dit ser super godt ud..

- og hvem der bare havde sådan en fin mave . jeg ligner en flodhest..

Baby villads skal os bo inde hos os, så både pusle ord og vuggen er i vores sove værelse.. De er købt i jem og fix og an kan få flere forskellige modeller... Tapetet har jeg købt på nettet.. Bogkasserne kostede 69 kr stk... Held og lykke med projektet det er nemt og hyggeligt... Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Sille86 skriver:

Baby villads skal os bo inde hos os, så både pusle ord og vuggen er i vores sove værelse.. De er købt i jem og fix og an kan få flere forskellige modeller... Tapetet har jeg købt på nettet.. Bogkasserne kostede 69 kr stk... Held og lykke med projektet det er nemt og hyggeligt... Knus

Jamen Jem og Fix here i come - super fedt tak for hjælpen..

Jeg har samlet på disney dvd'er i mange år efterhånden, og bagbeklædningen kommer til at være noget collage af pap cover'et fra disney dvd'erne.. Håber det bliver godt..

Anmeld

31. marts 2012

LR85

Hvor er du fin og sikke en dejlig lille mave 

-Louise 31+1

Anmeld

2. april 2012

Sille86

DET Poulsen skriver:

Jamen Jem og Fix here i come - super fedt tak for hjælpen..

Jeg har samlet på disney dvd'er i mange år efterhånden, og bagbeklædningen kommer til at være noget collage af pap cover'et fra disney dvd'erne.. Håber det bliver godt..

Tror det bliver super sejt.. Du må lige ligge billeder ind når du er færdig... Kram

Anmeld

2. april 2012

Sille86

LR85 skriver:

Hvor er du fin og sikke en dejlig lille mave 

-Louise 31+1

Tusinde tak.. smiler...

Anmeld

3. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Sille86 skriver:

Tror det bliver super sejt.. Du må lige ligge billeder ind når du er færdig... Kram

Selvfølgelig..

Anmeld

4. april 2012

LotusCPH

Dejligt at se I er på plads - her er alt i flyttekasser og ikke alt er flyttet herud i huset endnu - så må vente - Men det kribler 

Men hvor skøøønt med mavs også - hvor sidder den godt SMUKT  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.