Pusle pladsen færdig + mave billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Sille86

så blev villads pusleplads færdig.... og her er mavsen i uge 30 tror jeg nok.. Smiler.. kram og god dag til alle jer dejlige tøser...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

pemiro

Sikke en fin lille mavse... Og hvor ser den pusleplads dog hyggelig ud.. Glæder mig sådan til vi kan få helt styr på de sidste detaljer her

Anmeld

28. marts 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

så blev villads pusleplads færdig.... og her er mavsen i uge 30 tror jeg nok.. Smiler.. kram og god dag til alle jer dejlige tøser...

eeeeej hvor er det fiiint

Og en rigtig flot mave du har 

Anmeld

28. marts 2012

MissBee

Sille86 skriver:

Hvor er du bare smuk  

Og en fin pusleplafs, jeg misunder dig meget!!

Anmeld

29. marts 2012

eliasogmor

Sille86 skriver:

sikk nogle fine kasser.... det ser godt ud....

Anmeld

29. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Sille86 skriver:

Iiiihhhh altså hvor har du fundet de bogkasser henne, jeg kan ikke finde dem andet på nettet - men synes det er dyrer der end jeg husker dem..

Junior skal bo i vores soveværelse, da vi regner med at få solgt og finde noget andet -´og derfor vil jeg gerne lave et hjørne der er hans, og derfor kigget efter netop sådan nogle bogkasser jeg selv kan pynte..

Dit ser super godt ud..

- og hvem der bare havde sådan en fin mave . jeg ligner en flodhest..

Anmeld

31. marts 2012

Sille86

pemiro skriver:

Sikke en fin lille mavse... Og hvor ser den pusleplads dog hyggelig ud.. Glæder mig sådan til vi kan få helt styr på de sidste detaljer her

Tusinde tak.. Smiler.. Det kan jeg godt forstå det er så spændende...

Anmeld

31. marts 2012

Sille86

LilleLene skriver:

eeeeej hvor er det fiiint

Og en rigtig flot mave du har 

Tark smiler.. Jeg er os selv meget godt tilfreds efterhånden... Det hjælper i hvertfald på det.... Hi hi

Anmeld

31. marts 2012

Sille86

MissBee skriver:

Hvor er du bare smuk  

Og en fin pusleplafs, jeg misunder dig meget!!

Hvor er i altså bare hammer søde allesammen...

Anmeld

31. marts 2012

Sille86

sikk nogle fine kasser.... det ser godt ud....

Det er os en helt lettelse at være ved at være klar... Jeg kan godt gå og stresse helt op hvis jeg føler der er en masse jeg godt vil have færdigt smiler.. Så nu kan jeg slappe lidt mere af....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.