Filucca 34+2 + opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

morbibi

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger

Her jeg jeg og maven med Filucca fra i Søndags
Det går stadig super fint. Har fået lidt vand i fødderne og stadig smerter i lænden og i skambenet. Av av av siger jeg bare.
Jeg skal til jordemoder igen på onsdag, og er så spændt på om lillepigen ligger ordentligt Til sidste lægebesøg lå hun i tværleje.

Her er masser af liv hver dag og mange gange i løbet af dagen Min dejlige baby sover 7-9-13 stadig om natten Mærker hende aldrig heller ikke når jeg er oppe et par gange for at tisse

Jeg har tiltider en hel del plukkeveer, men ikke nogle som gør ondt. Så min krop er vidst bare i fuld gang med at forberede sig på en fødsel (som jeg forhåbelig får lov til, det kommer jo an på om Filucca har vendt sig rigtig og om hun sætter sig fast, så det krydser vi for herhjemme)

Som i kan se så har vi også fået vuggen herhjem og sat på plads inde i soveværelset Det er en vugge som min mor og far har købt. Den er blevet pudset og malet og fået ny vuggehimmel, vuggerand og ny madras. Den er bare så fin Den er jo så hyggelig at have til at stå Det er så en vugge som skal gå i arv Filucca er jo første barnebarn på min side. Ja også på Jans side for den sags skyld

Håber ikke det blev for langt og for indviklet Tak for at i læste med.

Kram Carina

Dejligt at se dine fine mavebilleder, da jeg lige nu, undrer mig over, at min mave er faldet og ligner en drengemave. Så din mave får mig til, at slappe af i, at det selvfølgelig er en pige jeg stadig har gemt derinde

Fin vugge. Her er værelset også klart. Alt tøj er lagt på plads og tremmesengen er gjort klar til sidste detalje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

NNL

Rigtig fin vugge, og rigtig fin mave, søde

Det bliver spændende på onsdag, om hun har fået hovedet nedad, og ikke mindst om hun har tænkt sig at blive liggende. Jeg har også en lille bandit, der flytter sig rundt og rundt. I uge 29 var hovedet ned, det samme til lægebesøget i uge 32, men til scanning samme dag i uge 32, var det numsen, der vendte ned og i stedet for at sparke i mine ribben, sparkede han helt ude på siden af min krop. Tænk at det går så hurtigt når de vender sig rundt - 5 timer fra lægetjek til scanning!

Så ville egentlig bare sige at hun helt sikkert godt kan nå det endnu, ligesom jeg satser på at Sigurd kan komme til at ligge rigtigt Skal dog først til jordemor 36+2 pga påsken, så til den tid må vi se om han ikke er kommet godt på plads

Anmeld

27. marts 2012

MariaJ

Ih, hvor er det en fin vugge. Der kommer hun til at ligge godt .

for at hun har vendt sig til på onsdag. Ellers kan hun jo nok stadig nå det. Min den første stod ikke fast før fødslen begyndte.

Anmeld

27. marts 2012

CaWi

Super fin vugge!! Har selv en, stort set magen til, hvis ikke den er helt  ens med din. Her har jeg, mine søskende og min brors datter ligget i den, så selvfølgelig skal min også ligge i vores 30 år gamle vugge

Og din mave er altså bare SÅ fin

Anmeld

27. marts 2012

Kruse90

årrh hvor er i bare søde alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.