Filucca 34+2 + opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Kruse90

Hej skønne piger

Her jeg jeg og maven med Filucca fra i Søndags
Det går stadig super fint. Har fået lidt vand i fødderne og stadig smerter i lænden og i skambenet. Av av av siger jeg bare.
Jeg skal til jordemoder igen på onsdag, og er så spændt på om lillepigen ligger ordentligt Til sidste lægebesøg lå hun i tværleje.

Her er masser af liv hver dag og mange gange i løbet af dagen Min dejlige baby sover 7-9-13 stadig om natten Mærker hende aldrig heller ikke når jeg er oppe et par gange for at tisse

Jeg har tiltider en hel del plukkeveer, men ikke nogle som gør ondt. Så min krop er vidst bare i fuld gang med at forberede sig på en fødsel (som jeg forhåbelig får lov til, det kommer jo an på om Filucca har vendt sig rigtig og om hun sætter sig fast, så det krydser vi for herhjemme)

Som i kan se så har vi også fået vuggen herhjem og sat på plads inde i soveværelset Det er en vugge som min mor og far har købt. Den er blevet pudset og malet og fået ny vuggehimmel, vuggerand og ny madras. Den er bare så fin Den er jo så hyggelig at have til at stå Det er så en vugge som skal gå i arv Filucca er jo første barnebarn på min side. Ja også på Jans side for den sags skyld

Håber ikke det blev for langt og for indviklet Tak for at i læste med.

Kram Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Kruse90

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger

Her jeg jeg og maven med Filucca fra i Søndags
Det går stadig super fint. Har fået lidt vand i fødderne og stadig smerter i lænden og i skambenet. Av av av siger jeg bare.
Jeg skal til jordemoder igen på onsdag, og er så spændt på om lillepigen ligger ordentligt Til sidste lægebesøg lå hun i tværleje.

Her er masser af liv hver dag og mange gange i løbet af dagen Min dejlige baby sover 7-9-13 stadig om natten Mærker hende aldrig heller ikke når jeg er oppe et par gange for at tisse

Jeg har tiltider en hel del plukkeveer, men ikke nogle som gør ondt. Så min krop er vidst bare i fuld gang med at forberede sig på en fødsel (som jeg forhåbelig får lov til, det kommer jo an på om Filucca har vendt sig rigtig og om hun sætter sig fast, så det krydser vi for herhjemme)

Som i kan se så har vi også fået vuggen herhjem og sat på plads inde i soveværelset Det er en vugge som min mor og far har købt. Den er blevet pudset og malet og fået ny vuggehimmel, vuggerand og ny madras. Den er bare så fin Den er jo så hyggelig at have til at stå Det er så en vugge som skal gå i arv Filucca er jo første barnebarn på min side. Ja også på Jans side for den sags skyld

Håber ikke det blev for langt og for indviklet Tak for at i læste med.

Kram Carina

Glemte at skrive at vægten siger +10 kg nu

Anmeld

26. marts 2012

Guldimaven

Hvor er det bare en fin vugge.. Vores vugge står også inde i soveværelset nu, og man glæder sig bare sådan en den lille skal ligge i den.. 

Og super flot mave, den har en rigtig fin størrelse!

Anmeld

26. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Hvor er det bare en fin vugge.. Vores vugge står også inde i soveværelset nu, og man glæder sig bare sådan en den lille skal ligge i den.. 

Og super flot mave, den har en rigtig fin størrelse!

Taark Vi er også helt vilde med den, den er bare så hyggelig at have til at stå
Ja der mangler bare lige en baby Men syntes godt de må vente lidt endnu

Tusind tak, og også super glad for den

Anmeld

26. marts 2012

Koen.

Smuk mavse og rigtig fin vugge dejlig opdate !!

Anmeld

26. marts 2012

Kruse90

tanja. skriver:

Smuk mavse og rigtig fin vugge dejlig opdate !!

Tusind tak søøde

Anmeld

26. marts 2012

viben

Fin mavse og vugge!
Vi har selv lige fået familievuggen hjem, og ikke mindst autostol, skråstol, slynge, bæresele, masser babylegetøj og en hel sæk med kvalitetstøj. Det er altså fantastisk at kunne arve!
Skal selv til jordmoder imorgen, og er også rigtig spændt på om den lille bandit (endelig) har vendt sig - skal nok lige komme med en update... Men føles som om han stadig ligger lidt på tværs

Anmeld

26. marts 2012

Kruse90

Fin mavse og vugge!
Vi har selv lige fået familievuggen hjem, og ikke mindst autostol, skråstol, slynge, bæresele, masser babylegetøj og en hel sæk med kvalitetstøj. Det er altså fantastisk at kunne arve!
Skal selv til jordmoder imorgen, og er også rigtig spændt på om den lille bandit (endelig) har vendt sig - skal nok lige komme med en update... Men føles som om han stadig ligger lidt på tværs

Tusind tak søde

Ihh det lyder da også bare dejligt. Ja det er skønt at arve/låne

Min kusine har også været så sød at låne os deres lift Og det er endda en odder der passer lige til min odder vogn hehe

ja du må hellere lige give en opdate, håber han har lagt sig rigtig.
Jeg føler også at Filucca stadig ligger på tværs

Kæmpe kram

Anmeld

26. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Taark Vi er også helt vilde med den, den er bare så hyggelig at have til at stå
Ja der mangler bare lige en baby Men syntes godt de må vente lidt endnu

Tusind tak, og også super glad for den

Ja, det må gerne vente lidt endnu.. De skulle jo gerne være færdig bagte!

Anmeld

26. marts 2012

JH12

Super Sød Vugge.. Og rigtig fin mave..
Hvornår er det du har termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.