Er der nogen som har været oppe i KLM (lærersemi)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.477 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Risen

Og vil give en meget nervøs kvinde et par svar på nogle spørgsmål vedr. eksamen (ikke det faglige)? 

Kan mærke, at det fag skræmmer mig utroligt meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Risen

26. marts 2012

Ayasmor

Kan desværre ikke hjælpe dig, idet jeg selv læser til sygeplejerske, hvor det nok er helt andre fag vi har.. Men et held og lykke skal du bestemt have med på vejen.

Anmeld

30. marts 2012

Risen

Ayasmor skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig, idet jeg selv læser til sygeplejerske, hvor det nok er helt andre fag vi har.. Men et held og lykke skal du bestemt have med på vejen.

Tak skal du have  

Anmeld

30. marts 2012

tuttu

Det har jeg
Det er godt nok ved at være nogle år siden, men spørg bare løs....

Anmeld

31. marts 2012

Nea85

Det har jeg også, men det er tilbage i 2008. Hvor læser du henne?

Anmeld

31. marts 2012

grøn · ært

Det har jeg også.... 2 gange endda - dumpede første gang og bestod med et 7-tal anden gang.

Hvad er det du vil vide..? 

Anmeld

31. marts 2012

Risen

grøn · ært skriver:

Det har jeg også.... 2 gange endda - dumpede første gang og bestod med et 7-tal anden gang.

Hvad er det du vil vide..? 

Okay Hvordan kan det være du fik lov at tage om? - og hvornår var du sidst oppe, for tror eksamen har ændret sig meget.. 

Mit spørgsmål går ud på, om man skal kunne alle årstal eller om det er mindre vigtigt, så længe man er klar over indholdet i perioden? 

Anmeld

31. marts 2012

Risen

tuttu skriver:

Det har jeg
Det er godt nok ved at være nogle år siden, men spørg bare løs....

Jeg kan forstille mig eksamen har ændret sig meget siden da? Men vil da gerne spørge dig alligevel. Oplevede du, at de spurgte ind til årstal ved den mundtlige eksamen? 

Anmeld

31. marts 2012

Nea85

Jeg var oppe i kristendomsdelen, noget om kvinderollen i kristendommen og islam.
Altså, jeg kunne forestille mig, at der er mest fokus på selve indholdet i en bestemt periode, og at der fokuseres lidt mindre på, om man kan huske alle årstallene - men at de væsentligste bør sidde fast.
Jeg tror, man lige så meget skal tænke på det didaktiske, hvordan man kan relatere den viden til elever i folkeskolen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.