Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Hej 

Jeg synes det der med at skulle vælge barnevogn er en jungle 

Jeg gider ikke en kedelig sort barnevogn, der må gerne være noget farve på eller mønster. Det skal ikke være en kombivogn. 

Hvilken barnevogn kan i anbefale som ikke bare er sort?
Jeg vil også meget gerne se jeres barnevogn hvis i har en med farver eller mønster på.  

Jeg har en super lækker odder! Den er godt nok sort :-) men er bare så glad for den!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Anonym trådstarter

DenLykkelige skriver:

Hej, jeg så længere oppe i tråden, at du godt kunne lide den med Rikke Mai design.. Jeg har den til salg som der er på billedet.. Helt ny, har kørt 2 ture i solskin og stået i stuen resten af tiden :-)

Du må lige sende en privat besked herinde eller en SMS på tlf 26855774... Hvis det har interesse..

Tak for tilbudet, men min kæreste synes at mønstret inden i er for meget  

Må jeg spørger dig om noget, hvorfor sælger i den? 

Anmeld

27. marts 2012

DenLykkelige

Anonym skriver:

V

Tak for tilbudet, men min kæreste synes at mønstret inden i er for meget  

Må jeg spørger dig om noget, hvorfor sælger i den? 

Vi sælger den kun fordi vi har fået en anden i gave :-) Den er nemlig super dejlig at trille rundt..

Og ja der er jo meget mønster inden i, men vores datter fandt mønsteret super dejligt at kigge på de gange hun lå dernede..

Hvis det alligevel får interesse, så er prisen 3000kr.. Inkl. Madrasser til både vognen og lift.. Så ved du det ihvertfald hvis det får interesse :-)

Anmeld

27. marts 2012

annec

Har en ny Emmaljunga til salg i brun :-)

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg vil gerne vide om den fylder meget og om den er nem at klappe sammen?

Den er super nem at klappe sammen og hjulene er os nemme at tage af nu er min jo ikke helt den der så ved ikke om målene er de samme. Min er en rikke mai

Anmeld

27. marts 2012

cecilie1984

Vi har denne Emmaljunga og er glade for den, nemlig også fordi den ikke bare er helt sort.

Vi har den som på billedet med uniq stellet, dette vil jeg dog ikke anbefale dig at købe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2012

annec

cecilie1984 skriver:

Vi har denne Emmaljunga og er glade for den, nemlig også fordi den ikke bare er helt sort.

Vi har den som på billedet med uniq stellet, dette vil jeg dog ikke anbefale dig at købe.

Hvorfor ikke Uniq stel?

Anmeld

27. marts 2012

Emily2012<3

Vi har denne.. Og vi er super glade for den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2012

cecilie1984

annec skriver:

Hvorfor ikke Uniq stel?

vi har baer haft så meget bøvl med vores det knirker bla meget og kender andre der har samme problem synes ihvertfald ikke det er de 1500 kr værd man giver mere

Anmeld

27. marts 2012

annec

cecilie1984 skriver:

vi har baer haft så meget bøvl med vores det knirker bla meget og kender andre der har samme problem synes ihvertfald ikke det er de 1500 kr værd man giver mere

Nå okay, har ellers været super glad for vores :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.