Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Vi har denne, en basson grande:

- billedet er lånt 

Basson har vi også kigget på 

De har et fedt design, en god pris også er har de et godt liggemål. Synes dog det en lidt stor vogn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Team Putte - Det er en fin vogn er bare ikke så vild med dreje hjul på en barnevogn 

sarahb - Ja det lækkert, men også pænt dyrt.

Annemor - Det ved jeg godt man kan, men det bliver for dyrt. Vil nemlig gerne have Zip med x-dream hvis det er.

Mette M - Hvilken farve har i?

Det er jo smag og behag

Jeg synes netop den vogn er SÅÅÅ lækker fordi de drejehjul gør at den kan styres uden problemer med en hånd og nemt drejer uden man SKAL løfte forhjulene

Anmeld

26. marts 2012

Janni.

Anonym skriver:

Basson har vi også kigget på 

De har et fedt design, en god pris også er har de et godt liggemål. Synes dog det en lidt stor vogn. 

Vi er super glad for vores, intet at klage over. At vognen er stor, er skam bare en vane sag. Jeg er glad for det lange liggemål, vores dreng på knap 1 år kan lige ligge i den. 

Nu må han godt holde en pause med at vokse, ellers bliver vognen da snart for lille. 

Den er også nem at pakke ned, hvilket vi satte pris på da vi valgte vogn. 

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte - Ja det er det 

Janni. - Vi skal ihvertfald også kigge lidt mere på Basson inden vi vælger

Anmeld

26. marts 2012

birthee

Janni. skriver:

Vi er super glad for vores, intet at klage over. At vognen er stor, er skam bare en vane sag. Jeg er glad for det lange liggemål, vores dreng på knap 1 år kan lige ligge i den. 

Nu må han godt holde en pause med at vokse, ellers bliver vognen da snart for lille. 

Den er også nem at pakke ned, hvilket vi satte pris på da vi valgte vogn. 

Vi har også en Basson Grande, og den er nu i brug til nummer 2... Synes det er en superdejlig vogn, nem at pakke ned som du sagde, og så kan de ligge i den i lang tid... Og vores kan man ikke se på det er nr. 2 der sover i den, andet end kalechen er blevet lidt falmet, men nu sover vores børn også altid ude...

Anmeld

26. marts 2012

Janni.

Anonym skriver:

Team Putte - Ja det er det 

Janni. - Vi skal ihvertfald også kigge lidt mere på Basson inden vi vælger

Håber i finder hvad i kan li'.. Det er en jungle uden lige.. 

Anmeld

26. marts 2012

Janni.

birthee skriver:

Vi har også en Basson Grande, og den er nu i brug til nummer 2... Synes det er en superdejlig vogn, nem at pakke ned som du sagde, og så kan de ligge i den i lang tid... Og vores kan man ikke se på det er nr. 2 der sover i den, andet end kalechen er blevet lidt falmet, men nu sover vores børn også altid ude...

Dejlig vogn. Skønt den er brugbar til nr 2 også. Det bekræfter jo bare at det er et godt valg ikke?  

Vores kan bestemt også bruges til nr 2. Han sover altid ude, men det kan ikke ses på vognen endnu da. 

Anmeld

26. marts 2012

betina

Vælg emmaljunga eller Odder - Vi har en Basson og det er det værste l*** - Sorry, kan også ske vi bare har været uheldige! Efter ikke engang 6 mdr var der rust, selvom den altid har stået inde og er tørret af efter regn og slud... Jeg ville også vælge en med punkterfri dæk.

Anmeld

26. marts 2012

modesty

Alustel og luftdæk! Vil jeg helt klart anbefale. Alustel er let og ruster ikke og luftdæk gør vognen meget nemmere at manøvrere og giver mere affjedring. Jeg har på et halvt år ikke været ude for at vores er punkteret endnu, og det er en brugt vogn med originale dæk.

Vi gav 500 kr. for vores Simo på dba.dk og jeg ELSKER den! Har kørt med veninders Oddere og Emmaljungaer og min er bare 1000 gange federe. Jeg synes at det er penge i toilettet at smide mange tusind kroner efter en barnevogn.

Anmeld

26. marts 2012

MariaMus

Jeg har denne Odder barnevogn, som faktisk er til salg for kr. 4500,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.